Ik heb me halfe leven naar mijn mening buitenproportionele bedragen meoten betalen voor cd's en software en films. Nu is het eens tijd dat ik der wat voor terug krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?
Goed argument.quote:
ja dat viel mij gisteren wel op, dacht dat het aan mijn instellingen lag ofzo....quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie ook dat, wanneer je posts download, er niet meer wordt aangeduid hoeveel er nieuwe zijn in welke groep? =o
Mij ook, vind ik best hinderlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat viel mij gisteren wel op, dacht dat het aan mijn instellingen lag ofzo....
ja idd. ok lachen, op hun site melden ze;quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Wel laf hoor, naar die lutsers van BREIN luisteren. Wou dat ze met die nieuwe versie behalve de boel eruit slopen ook uiteindelijk eens die image bug hadden gefixed waarbij de plaatjes 3kwart van de tijd niet geladen worden
Die NZB knop is idd weg, maar WAT is er in godsnaam gestroomlijnd gemaakt....quote:De interface is gestroomlijnd, en de NZB-knop is komen te vervallen
Ik heb ook geen verandering gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef ukga het volgende:
[..]
ja idd. ok lachen, op hun site melden ze;
[..]
Die NZB knop is idd weg, maar WAT is er in godsnaam gestroomlijnd gemaakt....
nou dan ga jij lekker zo je shit downloaden, doe ik het wel weer met behulpo van ftd watchdogquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
Aanstellers. En huillies.
Vroeger downloadden we nog headers, en moesten we door miljoenden headers heenscrollen om te vinden wat je zocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |