Dat poste ik net ook al inderdaad. Er is weinig boeiends veranderd inderdaad, alleen zelf even ctrl c, control v doen ipv dat een knoppie dat voor je doet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
Vroeger was er nooit een NZB-knop, en echt moeilijk is het nou ook weer niet om die bestandsnaam te kopieren en te plakken in Binsearch.
Vroeger mocht je nog gewoon links posten, mag nu ook niet meer. Veel posters of commenters deden dit als behulpzaam extraatje, mag nu ook niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat poste ik net ook al inderdaad. Er is weinig boeiends veranderd inderdaad, alleen zelf even ctrl c, control v doen ipv dat een knoppie dat voor je doet.
Klopt, maar is het nou echt zo moeilijk om die bestandsnaam zelf even in zo'n zoekmachine te gooien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Vroeger mocht je nog gewoon links posten, mag nu ook niet meer. Veel posters of commenters deden dit als behulpzaam extraatje, mag nu ook niet meer.
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef ukga het volgende:
GVD stichting BREIN ik hoop dat je sterft. zielige ss-ers. Stcihting BAF ook (wat een naam btw, )
De mensen die content produceren hebben totaal niet het recht zulke onrealistische bedragen te vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?
Wie bepaalt hoeveel je vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef Birra het volgende:
[..]
De mensen die content produceren hebben totaal niet het recht zulke onrealistische bedragen te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |