Bijna de meeste nederlandse providers zitten rond de 160 tot 200 dagen, ik zou echt niet weten wat ik met nog meer retentie aanmoet. Vooral omdat alles 10 keer elke maand geupload wordt omdat veel mensen geen payserver hebben en ze elkaar zo denken te helpen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Prisonbreaker het volgende:
Giganews wordt wel interessant met die verhoging van retentie! (binnenkort?)
Het zou idd verboden moeten wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:46 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Bijna de meeste nederlandse providers zitten rond de 160 tot 200 dagen, ik zou echt niet weten wat ik met nog meer retentie aanmoet. Vooral omdat alles 10 keer elke maand geupload wordt omdat veel mensen geen payserver hebben en ze elkaar zo denken te helpen.
Is zeker prima, Heb het meer dan een jaar gehad, maar mijn creditcard (ing bank) blokkeerde op een gegeven moment elke maand de betaling omdat het een automatische incasso was van giganews en dat vonden ze niet kunnen ivm fraude. Ik werd dus elke maand afgesloten door giganews omdat ik niet betaald had. Mocht ik de bank bellen, werd voor 24 uur mijn creditcard opengesteld voor giganews, moest ik giganews mailen en vragen of ze het nogmaals wilden incasseren en daarna kon ik weer downloaden. Zo verloor ik elke maand 3 dagen downloaden en ik werd er gewoon gestoord van. Na een paar maanden ben ik overgegaan op Eweka en dat werkt tot nu toe prima (al 2 jaar).quote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef Prisonbreaker het volgende:
Giganews is ook gewoon de beste als ik de meeste mag geloven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |