Inderdaad. Ik heb daar een licentie op incl. supersearch en er is echt niks beters dan dit topproduct. En dat voor minder dan 3 euro per maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:12 schreef jslavenburg het volgende:
Had het gezien bij een vriend en zat er over te twijfelen om te testen. Zelf gebruik ik Newsleecher
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef ukga het volgende:
[..]
ja mensen die bij BREIN werken zijn echt kansloze mislukkelingen van de maatschappij IMO.
Ik vraag me ook af hoe de naam BREIn tot stand is gekomen;
Nerd1; He we moeten een gave naam verzinnen voor ons nazi-internet-bolwerk tegen mensen die wel een leuk leven hebben en sex hebbe enzoo.
Nerd2; laten we BREIN doen, dan denken mensen dat we heel slim zijn en dan wprdent ze bang voor onze geniale acties!
Nerd3; Ja dan verzinne we een paar domme woorden die dan afgekort 'BREIN' spellen, zoals; "Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland"
nerd 1&nerd2;
haha hHA HA HA KICKE OWNED |ROFL!!ELF!!!EINS ik pak me MacBook Pro erbij
Als ik normale FTD opstart (zonder koala), dan krijg ik metteen een error; Ftd heeft problemen om het register te benader. en ik meot FTD openen door middel van uitvoeren onder administrator .quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat nog gewoon in je originele FTD
Kwestie van even overnemen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Klaag niet, je weet toch dat je op het randje zit van wat legaal is.
Vertel dat dit hier mogelijk is aan een Amerikaan en hij flipt totaal. Goed we hebben al een naam op het gebied van sex en drugs, dat helpt
supersearch is zo overrated sinds er nzbsites zijn. Vroeger was dat handig, tegenwoordig is het nutteloos en geldverspilling.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:46 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb daar een licentie op incl. supersearch en er is echt niks beters dan dit topproduct. En dat voor minder dan 3 euro per maand.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Klaag niet, je weet toch dat je op het randje zit van wat legaal is.
Vertel dat dit hier mogelijk is aan een Amerikaan en hij flipt totaal. Goed we hebben al een naam op het gebied van sex en drugs, dat helpt
Dat vind ik niet. Mijn partner gebruikt het ook en dan als een soort kazaa. Gewoon titel van een liedje erin en downloaden maar. Dat kan weer niet met de nzb sites. Dus niet nutteloos en geen geldverspilling, al kan het inderdaad ook gratis als je alleen van ftd dingen haalt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
supersearch is zo overrated sinds er nzbsites zijn. Vroeger was dat handig, tegenwoordig is het nutteloos en geldverspilling.
Dat kan dus ook gewoon met nzbsites. Dus onzinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:05 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Mijn partner gebruikt het ook en dan als een soort kazaa. Gewoon titel van een liedje erin en downloaden maar. Dat kan weer niet met de nzb sites. Dus niet nutteloos en geen geldverspilling, al kan het inderdaad ook gratis als je alleen van ftd dingen haalt.
Natuurlijk kan dat niet. Die sites zoeken alleen op .nzb files. Of bedoel je indexsites als newzbin? Maar die zijn weer niet gratis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Dat kan dus ook gewoon met nzbsites. Dus onzin
binsearch.infoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet. Die sites zoeken alleen op .nzb files. Of bedoel je indexsites als newzbin? Maar die zijn weer niet gratis.
Geef dan eens een voorbeeld van een site waarop je mp3'tjes kan zoeken die gewoon als .mp3 gepost zijn zonder .nzb file erbij.
Die sites zoeken gewoon op bestandsnamen van het geuploade materiaal zelf. Je klikt aan wat je wilt hebben, daarvan wordt dan direct een NZB-bestand gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet. Die sites zoeken alleen op .nzb files. Of bedoel je indexsites als newzbin? Maar die zijn weer niet gratis.
Geef dan eens een voorbeeld van een site waarop je mp3'tjes kan zoeken die gewoon als .mp3 gepost zijn zonder .nzb file erbij.
Doen die geïntegreerde zoekmachines in Alt.Binz het bij jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef Berto het volgende:
[..]
Alt.binz gebruik ik. Is to 0.25 freeware, maar is eenvoudig op usenet te vinden.
Zit binsearch, yabse en dat soort zoekmachines allemaal geïntegreerd. Controleerd ook de PARs, hersteld ze indien nodig en pakt daarna de boel uit. Neemt tevens minder processor capaciteit in beslag dan Grabit.
Inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef kikoooooo het volgende:
NZBsites laten niet alleen nzb's zien, dat is gewoon onzin. NZBsites laten collections van headers zien die bij elkaar horen, en die voeg je samen tot nzb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |