Watchdog is ook kut en instabiel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef ukga het volgende:
kut opeens loopt watchdog steed svast
scheit programma
Nee, aflevering 9quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef ukga het volgende:
aflevering 8?
Ik gebruik ook GrabIt. Niet een specifieke keuze, het was gewoon de eerste die ik probeerde en het beviel wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef GioStyle het volgende:
Welke downloadprogramma's vinden jullie goed? Ik had eerst Newsbin Pro maar ben overgestapt naar Grab It, omdat deze automatisch met pars controleert en herstelt.
logischquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef addmanager het volgende:
Bij msn messenger/windows live messenger werkt dit wel gewoon.
Jouw vrienden kunnen niet lezen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef vosss het volgende:
Ja dat weet ik ook wel, maar het was verdomde handig.
Ik ben zelf ook wel handig genoeg, maar ik weet nu alweer dat mijn telefoon morgen roodgloeiend staat van allemaal vrienden die ineens bellen met FTD doet raar wtf gek je moet me helpen!!!!!
Die staat nog gewoon in je originele FTDquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef ukga het volgende:
net koala geinstaleerd
leuk , ben me hele watchlist kwijt....
Alt.binz gebruik ik. Is to 0.25 freeware, maar is eenvoudig op usenet te vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik gebruik ook GrabIt. Niet een specifieke keuze, het was gewoon de eerste die ik probeerde en het beviel wel.
xquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef Berto het volgende:
[..]
Alt.binz gebruik ik. Is to 0.25 freeware, maar is eenvoudig op usenet te vinden.
Zit binsearch, yabse en dat soort zoekmachines allemaal geïntegreerd. Controleerd ook de PARs, hersteld ze indien nodig en pakt daarna de boel uit. Neemt tevens minder processor capaciteit in beslag dan Grabit.
Had het gezien bij een vriend en zat er over te twijfelen om te testen. Zelf gebruik ik Newsleecherquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef Berto het volgende:
[..]
Alt.binz gebruik ik. Is to 0.25 freeware, maar is eenvoudig op usenet te vinden.
Zit binsearch, yabse en dat soort zoekmachines allemaal geïntegreerd. Controleerd ook de PARs, hersteld ze indien nodig en pakt daarna de boel uit. Neemt tevens minder processor capaciteit in beslag dan Grabit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |