abonnement Unibet Coolblue
pi_68304024
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:24 schreef Omnifacer het volgende:
b00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000m

Twee kaarten voor Barcelona - Chelsea in de pocket
prijsvraag gewonnen?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_68304241
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:24 schreef Omnifacer het volgende:
b00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000m

Twee kaarten voor Barcelona - Chelsea in de pocket
  donderdag 23 april 2009 @ 14:40:58 #278
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68304289
Ben lid van Barcelona, dat wil wel eens helpen
pi_68304818
You lucky bastard.

Ben jaloers
  donderdag 23 april 2009 @ 15:00:06 #280
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68304926
Naja ik postte net uit enthousiasme, niet om mensen jaloers te maken. Ik zal in het stadion een moment in acht nemen om jullie te gedenken, de mensen die er ook hadden willen zijn!
  donderdag 23 april 2009 @ 15:16:59 #281
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68305531
Ik wil er nog niet dood heen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer geluk gisteren
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68305683
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:00 schreef Omnifacer het volgende:
Naja ik postte net uit enthousiasme, niet om mensen jaloers te maken. Ik zal in het stadion een moment in acht nemen om jullie te gedenken, de mensen die er ook hadden willen zijn!
Als je echt wilt helpen geef je dat andere kaartje aan één van ons
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 23 april 2009 @ 15:22:50 #283
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68305754
Sorry, iemand die ook lid is gaat mee. Ook een Barca-fan en catalanofil, maar daar hebben jullie niks aan
pi_68308152
Hoe heb je het nu gedaan? Want Barca heeft 155.000 leden ofzo, dus best netjes
pi_68309611
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:24 schreef Omnifacer het volgende:
b00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000m

Twee kaarten voor Barcelona - Chelsea in de pocket
Lucky Bastard

Heeft je vast een paar duiten gekost
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 23 april 2009 @ 17:23:00 #286
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68309649
84 euro per stuk. Prijzig, maar wel de 'officiele' prijs
pi_68310210
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef Omnifacer het volgende:
84 euro per stuk. Prijzig, maar wel de 'officiele' prijs
Ik had het er ook voor over gehad
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68311507
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef Omnifacer het volgende:
84 euro per stuk. Prijzig, maar wel de 'officiele' prijs
hoe ben je daaraan gekomen? Ik wil ook 1 kaartje hebben, zit komende week nml in barca
pi_68311518
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:24 schreef Omnifacer het volgende:
b00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000m

Twee kaarten voor Barcelona - Chelsea in de pocket
Nice .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68365189
quote:
Barça raakte al 32 keer (!) het houtwerk

Barcelona - Barcelona is dit seizoen ongekend productief. De Catalanen scoorden al 92 keer in de competitie. Het seizoensrecord van Barça staat op 102 treffers in het seizoen 1996-97, onder trainer Bobby Robson. Dat record had al lang verpulverd kunnen zijn als de spelers hun vizier iets scherper hadden staan. Volgens de eigen site van Barcelona, raakte de ploeg in de 32 gespeelde wedstrijden namelijk al 32 (!) keer lat of paal.

Samuel Eto'o is met 27 treffers overingen de topscorer van de club van trainer Pep Guardiola.

Telegraaf
quote:
Eto'o: Messi één van de besten ooit

Barcelona - Samuel Eto'o, zelf toch ook niet de minste voetballer, is zwaar onder de indruk van zijn ploeggenoot bij Barcelona, Lionel Messi. "Hij zal niet alleen herinnerd worden als één van de beste spelers van nu, maar als één van de besten ooit", stelt de Kameroener in de Daily Mail. "Over 50 jaar zullen mensen zeggen 'ik heb Messi nog zien spelen'".

Eto'o staat in de halve finale van de Champions League tegenover Chelsea. In de andere halve eindstrijd nemen Arsenal en Manchester United het tegen elkaar op. Toch heeft Eto'o geen behoefte over te stappen naar de Engelse competitie. "Waarom zou ik de beste club van de wereld verlaten? Het is geweldig om in dit Barcelona te spelen. We hebben zoveel talent."

De topscorer van Spanje is erg positief over zijn ploeggenoten. Zo vindt hij Andres Iniesta op dit moment de beste speler van de wereld: "Zodra hij op het veld staat, zorgt hij voor spectakel."

En over Xavi: "Hij is het onderdeel van de machine dat alles bij elkaar brengt. Hij wordt gezien als één van de beste centrale middenvelder van Europa en dat is terecht. Zo goed is hij."

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68365381
Verdomde zin in vanavond!

Silva en Villa afstoppen en de 3 punten zijn binnen.

pi_68366591
Leuk artikel van VZ:
quote:
BARCELONA - Lionel Andrés Messi belijdt zijn swingende voetbalevangelie met mond én voeten. Met zijn toverballen en onnavolgbare dribbels geeft hij zelfs de meest gelouterde kaartenverzamelaars uit de Primera División geen kans. Al op jonge leeftijd heeft de aanvaller van Barcelona zich naar de wereldtop gekatapulteerd, maar ondanks zijn status van topattractie in Camp Nou blijft hij bescheiden. "Ik sta af en toe versteld van de dingen die mensen uithalen om mij te kunnen ontmoeten."

Het ene Barcelona is het andere niet. In tegenstelling tot vorig seizoen speelt de trots van Catalonië, onder leiding van de boetserende handen van Josep Guardiola, week in week uit oogstralend voetbal. Desondanks blijft Messi met beide benen op de grond. "Ik weet niet of wij ons het beste team ter wereld kunnen noemen. We werken hard maar zelfs het winnen van de Champions League maakt ons niet het beste team van de wereld. Iedereen heeft zijn mening en wij kunnen daarom alleen maar ons best doen."

In de halve finale is het Chelsea van Guus Hiddink het volgende obstakel. Vrees komt niet voor in het woordenboek van Messi, respect wel. "Om de Champions League te winnen moet van iedere club gewonnen worden. Het is logisch dat onze tegenstanders telkens van een hoger niveau zijn. Tegen Liverpool heeft iedereen kunnen zien waartoe Chelsea in staat is maar we zijn niet bang. Ik ben ervan overtuigd dat Barcelona de Champions League wint, dus zal Chelsea moeten worden verslagen."

De liefde en passie van Messi voor het voetbal is grenzeloos. Hij spreekt lovend over Manchester United en schat andere competities zeker niet lager in. "Het is een geweldig team. Ik geniet van Cristiano Ronaldo, Carlos Tévez en Dimitar Berbatov. Manchester United kan een wedstrijd in één oogopslag beslissen. Mijns inziens is de Premier League niet de beste competitie ter wereld. De Primera División is minimaal gelijkwaardig en ook de Serie A en de Argentijnse competitie zijn zeker niet minder."

In duizenden voetbalmaffe families wordt waarschijnlijk dagelijks dezelfde vraag gesteld: Wie is beter? Cristiano Ronaldo of Messi? De dribbelaar uit Santa Fé moet het antwoord schuldig blijven. "Ik houd er niet van om mijzelf met Cristiano Ronaldo of andere spelers te vergelijken. We zijn niet dezelfde persoon of hetzelfde type speler. Ik ben ervan overtuigd dat ik ook ooit individuele prijzen zal winnen, maar haast heb ik niet. Op dit moment lever ik liever een grote bijdrage aan het team."

"Het is overduidelijk dat Cristiano Ronaldo een ongekende voetballer is", vervolgt Messi vanuit de Sala de Trofeos, de schatkamer van de Azulgrana. "Ik zou zelfs betalen om hem ergens in actie te kunnen zien." In dat geval zou een transfer naar de Eastlands uitkomst bieden. Bij Manchester City droomt men ervan om de gracieuze smaakmaker binnen te halen. Wat vandaag een gesigneerde afspraak is, kan morgen een luchtkasteel zijn. Maar dat geldt niet voor Messi. "Ik denk alleen aan Barcelona. Niet aan andere clubs. Natuurlijk voel ik mij gevleid door interesse van andere clubs, maar er is voor mij maar één club op deze wereld: Barcelona."

In het City of Manchester Stadium hebben ze het er maar moeilijk mee. Geen enkele topper, op Robinho na, geeft tot dusver zijn ja-woord aan de The Citizens. "Ik denk niet dat een club als Manchester City ooit zo groot zal worden als Barcelona. Ik kan mij vergissen, maar dan moeten er decennia overheen gaan. Villarreal is een goed voorbeeld. Die club heeft zowel in Spanje als in Europa een goede naam opgebouwd. Maar dat gebeurt niet van de ene op de andere dag. Het is daarom van groot belang dat een club geduld toont en het sportieve aspect in de gaten houdt."

Overal waar Messi komt wordt hij op handen gedragen. Hij paart een fenomenale techniek aan een bovenmodale dosis werklust. Maar zonder spelers als Samuel Eto'o en Thierry Henry zou Barcelona het een stuk moeilijker hebben, denkt El Pulga. "Het is geweldig om die twee in een elftal te hebben. Ze maken alles zo makkelijk voor andere spelers. Het klikt tussen ons drieën. Ik ga in de privé-sfeer meer om met Titi. Zijn cultuur en omgangsvormen komen overeen met die van mij, maar Samuel is ook een geweldig persoon waar je veel mee kan lachen. En dat geldt voor de hele spelersgroep."

Wie begiftigd is met het voetbalvirus zou er alles voor doen om een dag met de sympathiek schustere Zuid-Amerikaan op te trekken. Toch is hij ondanks dat hij genetisch behept is met voetbaltalent, een doodnormaal persoon. "Ik leid buiten mijn carrière om een normaal leven. Ik trek veel op met mijn familie en vrienden, zit achter de Playstation en zoek zo nu en dan een leuk restaurant op. Ik heb geen buitensporige levenstijl. Ik mag ook geen andere sporten beoefenen, hooguit een potje tennis."

Misplaatste sterallures en botte onwil om van een interview een standaardgesprek te maken zijn hem vreemd. "Ik heb zoveel leuke dingen meegemaakt in mijn carrière. Ik verbaas mij dagelijks hoe mensen tegen mij opkijken. Ik ben ontzettend verlegen en ik sta af en toe versteld van de dingen die mensen uithalen om mij te kunnen ontmoeten. Sommigen staan uren bij het stadion om een glimp van mij te kunnen opvangen als ik naar de training ga. In Venezuela was er zelfs een meisje dat vijf meter omlaag sprong om mij een zoen te kunnen geven. Dat is het meest bizarre wat mij is overkomen."

Messi besluit op een rustige, haast nederige toon, met zijn ambities voor volgend jaar. Eén ding staat vast: als profvoetbal een métier zou zijn voor hufters, dan heeft Messi definitief het verkeerde beroep gekozen. "Spelen op een WK is mijn ultieme droom. Op het vorige WK in Duitsland stond ik slechts één keer in de basis (tegen Nederland, red.). Dat vond ik veel te weinig, maar de bondscoach is en blijft de baas. Daarom kan ik niet wachten totdat volgend jaar het WK in Zuid-Afrika begint. We hebben een heel goede selectie en met veel strijd en ietwat geluk kunnen we het toernooi winnen."


Titi
pi_68368588
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Verdomde zin in vanavond!

Silva en Villa afstoppen en de 3 punten zijn binnen.


Speciaal voor de wedstrijd van vanavond (en voor tegen Real) gisteren Sport1 in mijn pakket genomen

Ik werd gek van die streams...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68369466
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Speciaal voor de wedstrijd van vanavond (en voor tegen Real) gisteren Sport1 in mijn pakket genomen

Ik werd gek van die streams...
.
Al had je dat al veel eerder moeten doen natuurlijk.

Sport1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68373183
TVP :-) Week van de waarheid voor Barca
pi_68374284
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef Fukjoeman het volgende:
TVP :-) Week van de waarheid voor Barca
Als je de duels van Sevilla, Valencia en Madrid winnend weet af te sluiten, ben je niet zomaar kampioen, maar een GROOT kampioen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68375664
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als je de duels van Sevilla, Valencia en Madrid winnend weet af te sluiten, ben je niet zomaar kampioen, maar een GROOT kampioen
Vergeet vooral Chelsea niet
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:49:59 #299
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_68380668
Valencia 2 - 1 Barça, die verlies partij zat er dan toch aan te komen

edit: toch nog 2-2 geworden, my bad

[ Bericht 12% gewijzigd door WJE11 op 26-04-2009 18:13:04 ]
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_68380797
Gelukkig is het nog gelijk geworden.
In een overigens matige wedstrijd.

Nu alles op Chelsea zetten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')