dat kan maar mijn skillzzzzz zijn daar niet goed genoeg voor! maar hoe kut moet je je voelen als je niet door een kassa past om je eten te halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat kan maar mijn skillzzzzz zijn daar niet goed genoeg voor! maar hoe kut moet je je voelen als je niet door een kassa past om je eten te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik denk dat ie dat nu expres niet gaat doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef hetzusjevan het volgende:
CREEZIE IN DA HOUSeEEeehhh. Komt ie hè.. Ik weet zeker dat ie binnen nu en 2 minuten gaat posten.
True that. Gelukkig heb ik jou nogquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:06 schreef toma het volgende:
[..]
en ik denk dat ie dat nu expres niet gaat doen![]()
Om jou te pesten.
Niet voor lang meer want ik ben ook wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
True that. Gelukkig heb ik jou nog![]()
![]()
Vanavond moeten ze tegen Olympique Marseille in Frankrijk. Ze staan in de 8ste finales van de UEFA cup.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Tegen wie moeten ze? Of waarvoor moet ik duimen
2 min zijn er ietsjes meer gewordenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef hetzusjevan het volgende:
CREEZIE IN DA HOUSeEEeehhh. Komt ie hè.. Ik weet zeker dat ie binnen nu en 2 minuten gaat posten.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2 min zijn er ietsjes meer geworden
sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |