o dan zit ik hier verkeerd ...quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef existenz het volgende:
Ik kan anders prima poepen met zo'n ajax logo in de pot
of ging het daar niet over?
moet je wel snel zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef existenz het volgende:
Tilburg #93 waar we goed kunnen poepen
Denk dan ook aan mij, ik moet nu door de regen naar het werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Messengaaaaaaaaaaaaa. denken we allemaal even aan auto, die is tentamen maken
!
*gedacht heeftquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Messengaaaaaaaaaaaaa. denken we allemaal even aan auto, die is tentamen maken
!
Ik heb geen idee.. ze zitten meestal verspreid over 3 zalen dusjaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:36 schreef existenz het volgende:
is het een lastig tentamen en welk hok? Dan kom ik even op de deuren bonken
dat kan maar mijn skillzzzzz zijn daar niet goed genoeg voor! maar hoe kut moet je je voelen als je niet door een kassa past om je eten te halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat kan maar mijn skillzzzzz zijn daar niet goed genoeg voor! maar hoe kut moet je je voelen als je niet door een kassa past om je eten te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik denk dat ie dat nu expres niet gaat doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef hetzusjevan het volgende:
CREEZIE IN DA HOUSeEEeehhh. Komt ie hè.. Ik weet zeker dat ie binnen nu en 2 minuten gaat posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |