Is de SC nu al verpest? Je moet harder optreden Het_hupt, tegen al die Paultjuhhh-achtigen hier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
veel plezier hier bij de Paulachtigen hier
Uit de OP: "Voor al uw gebagger"quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jij
Dit is SC, geen bagger. Bier en tieten horen in een baggertopic, niet in de SC.
Je snapt er ook niets van he...quote:
Neen, want er staat "voor AL uw gebagger." Zoals jij het stelt had er moeten staan: "Enkel voor baggersoort #1" of baggersoort #2, met daarachter een uitleg over welke soort bagger het gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Je snapt er ook niets van he...
Je hebt 2 soorten bagger. 1 is de soort die topics verneukt (of verbaggert, zo u wilt). Daarvoor is dit topic.
De tweede soort is het soort waarover alleen 's nachts topics geopend mogen worden en daar gaat het om bier, tieten en kliekjesvorming.
Sinds wanneer mogen dat soort topic 's nachts geopend worden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Je snapt er ook niets van he...
Je hebt 2 soorten bagger. 1 is de soort die topics verneukt (of verbaggert, zo u wilt). Daarvoor is dit topic.
De tweede soort is het soort waarover alleen 's nachts topics geopend mogen worden en daar gaat het om bier, tieten en kliekjesvorming.
Nachtbagger wordt over het algemeen 's nachts geopend... Hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen dat soort topic 's nachts geopend worden?
Er is een verschil tussen iets doen en iets mogen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Nachtbagger wordt over het algemeen 's nachts geopend... Hoezo?
Mogen is mss een groot woord, maar een maand geleden werd het sowieso gedoogd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets doen en iets mogen.
een grote gezellige bendequote:
Is de SC nu al doodquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef WurM het volgende:
Deze SC is langer open dan elke andere SC tot nu toe.
Nee ik denk dat iedereen vanmiddag ineens werk, huiswerk of een leven heeft.quote:
Ik ben vrijquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat iedereen vanmiddag ineens werk, huiswerk of een leven heeft.
same here! Heb al weekend zelfsquote:
Ik hoop juist dat ze een keer verstandig worden, en alleen in de KLB SC blijven..quote:
mwah mag van mij wel t laatste deel zijn, maar da's mijn persoonlijke meningquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat ze een keer verstandig worden, en alleen in de KLB SC blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |