quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eindelijk!!!ik vroeg me al af waar blijft die nou
maar gelukkig je bent er.
jijquote:
Doe eens linkjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie moeten wel allemaal op mij stemmen bij de FOK! idols hé.
We zijn bezig met een videoclip. Gewoon simpel en onzinnig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zonder beeld is hoor![]()
Klinkt goed
Als ze in het Indisch zou zingen zou het opeens niet gek meer zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef Florian_ het volgende:
Dat van Dakota is een grapje toch? Stemvervormer enzo?
Tof hè, dat ik er weer ben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eindelijk!!!ik vroeg me al af waar blijft die nou
maar gelukkig je bent er.
Zeg!quote:
Heeft H_H een vrouw?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Core. het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat had ik niet van je verwacht, Het_hupt.![]()
Zit je vrouw hierachter?
Met bier & tieten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We zijn bezig met een videoclip. Gewoon simpel en onzinnig.
en mannelijke tieten mogen niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Core. het volgende:
[..]
Met bier & tieten?![]()
Vrouwelijke billen mogen ook!
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Core. het volgende:
[..]
Met bier & tieten?![]()
Vrouwelijke billen mogen ook!
veel plezier hier bij de Paulachtigen hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Core. het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat had ik niet van je verwacht, Het_hupt.![]()
Zit je vrouw hierachter?
Ik ben geen baggeruser, nooit geweest ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jij
Dit is SC, geen bagger. Bier en tieten horen in een baggertopic, niet in de SC. En vertel Florian_ direct ff hetzelfde, als je hem onderweg tegekomt.
Inderdaad, geen (vatsige) mannentieten in de videoclip graag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en mannelijke tieten mogen niet!Verder heeft core wel goede suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |