Doe eens linkjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie moeten wel allemaal op mij stemmen bij de FOK! idols hé.
We zijn bezig met een videoclip. Gewoon simpel en onzinnig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zonder beeld is hoor![]()
Klinkt goed
Als ze in het Indisch zou zingen zou het opeens niet gek meer zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef Florian_ het volgende:
Dat van Dakota is een grapje toch? Stemvervormer enzo?
Tof hè, dat ik er weer ben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eindelijk!!!ik vroeg me al af waar blijft die nou
maar gelukkig je bent er.
Zeg!quote:
Heeft H_H een vrouw?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Core. het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat had ik niet van je verwacht, Het_hupt.![]()
Zit je vrouw hierachter?
Met bier & tieten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We zijn bezig met een videoclip. Gewoon simpel en onzinnig.
en mannelijke tieten mogen niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Core. het volgende:
[..]
Met bier & tieten?![]()
Vrouwelijke billen mogen ook!
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Core. het volgende:
[..]
Met bier & tieten?![]()
Vrouwelijke billen mogen ook!
veel plezier hier bij de Paulachtigen hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Core. het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat had ik niet van je verwacht, Het_hupt.![]()
Zit je vrouw hierachter?
Ik ben geen baggeruser, nooit geweest ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jij
Dit is SC, geen bagger. Bier en tieten horen in een baggertopic, niet in de SC. En vertel Florian_ direct ff hetzelfde, als je hem onderweg tegekomt.
Inderdaad, geen (vatsige) mannentieten in de videoclip graag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en mannelijke tieten mogen niet!Verder heeft core wel goede suggesties
Is de SC nu al verpest? Je moet harder optreden Het_hupt, tegen al die Paultjuhhh-achtigen hier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
veel plezier hier bij de Paulachtigen hier
Uit de OP: "Voor al uw gebagger"quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jij
Dit is SC, geen bagger. Bier en tieten horen in een baggertopic, niet in de SC.
Je snapt er ook niets van he...quote:
Neen, want er staat "voor AL uw gebagger." Zoals jij het stelt had er moeten staan: "Enkel voor baggersoort #1" of baggersoort #2, met daarachter een uitleg over welke soort bagger het gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Je snapt er ook niets van he...
Je hebt 2 soorten bagger. 1 is de soort die topics verneukt (of verbaggert, zo u wilt). Daarvoor is dit topic.
De tweede soort is het soort waarover alleen 's nachts topics geopend mogen worden en daar gaat het om bier, tieten en kliekjesvorming.
Sinds wanneer mogen dat soort topic 's nachts geopend worden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Je snapt er ook niets van he...
Je hebt 2 soorten bagger. 1 is de soort die topics verneukt (of verbaggert, zo u wilt). Daarvoor is dit topic.
De tweede soort is het soort waarover alleen 's nachts topics geopend mogen worden en daar gaat het om bier, tieten en kliekjesvorming.
Nachtbagger wordt over het algemeen 's nachts geopend... Hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen dat soort topic 's nachts geopend worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |