Oh!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
En maar zwaaien, gadverdamme!![]()
Alsof dat iedere keer vermeldt dient te worden of je even weggaat of weer terugkomt.
neuh, ik ben d'r nogquote:
idd, ik denk dat ik mijn bed ook maar eens opzoekquote:
Ok.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef poqpoq het volgende:
[..]
idd, ik denk dat ik mijn bed ook maar eens opzoek
mensen met alzheimerquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef poqpoq het volgende:
[..]
idd, ik denk dat ik mijn bed ook maar eens opzoek
Vergeet de Comic Sans niet. 14.gifquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef WurM het volgende:
Tot morgen allemaal... Morgen weer druk bezig met een website bouwen voor mezelf en het freelance-werk links laten liggen.
helaas niet, de helft van de wedstrijden gingen goed, arsenal an atl. madrid moesten het verneuken.quote:
ah balen voor je. Ik ben allang blij dat Arsenal door is ook al ging het een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
helaas niet, de helft van de wedstrijden gingen goed, arsenal an atl. madrid moesten het verneuken.![]()
Mja, zondag beter, ben all-in op AZ, tegen utrecht.
Ach was maar 4 euro. Heb wel spijt dat ik eergister niet op Liverpool had gebet, had toen nog geen geld op mijn betfair rekening.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah balen voor je. Ik ben allang blij dat Arsenal door is ook al ging het een beetje moeilijk.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef appelsjap het volgende:
Goeiemorguh lieve ONZ fokkers.
EDIT: Keeley om de ochtend goed te beginnen:
[ afbeelding ]
Ik moet nog 2 dagen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
Niet dat het jullie wat interesseert waarschijnlijk maar ik heb al weekend
STERFquote:
Eindelijk!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef Core. het volgende:
Goedemorgen SC ONZ Fok!kers!![]()
Ben er weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |