ik zal wel een noob zijn maar ik zie zoiets niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het was nogal overduidelijk dat hij een kloon was
Dan moet je de originele user ook kennenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zal wel een noob zijn maar ik zie zoiets niet.
Midden in de nacht geregistreerd, nog geen 12 uur lid maar al een stuk of 30 posts, consequent PI's gebruiken, etc.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zal wel een noob zijn maar ik zie zoiets niet.
och, en bepaalde users ken je wel van hun poststijlquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Midden in de nacht geregistreerd, nog geen 12 uur lid maar al een stuk of 30 posts, consequent PI's gebruiken, etc.
Kerelquote:
En toch vraag ik me af van wie die RacerKPD een kloon wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och, en bepaalde users ken je wel van hun poststijl
Laten we het hopenquote:
Inderdaad, had zo z'n redenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds deel 26?
Ook niet hard gegaan vandaag.
Vertel.quote:
en dat op pagina 12 van het laatste deelquote:
Kijk de users op de vorige pagina's. Meer hoef ik niet te zeggen denk ik...quote:
25 posts per pagina?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en dat op pagina 12 van het laatste deel
jepquote:
50, stuk beter als je het mij vraagtquote:
Niemand meer ongesteld isquote:
Olepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |