Zoveel kudde gedrag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef Zankai het volgende:
Ik vind het vreemd dat "singles" zoveel kudde gedrag vertonen, alsof ze bij een vereniging zitten ofzo :S
Natuurlijk, de singlesvereniging met clubavonden en clubtoernooien. Verder vergelijken de mannen graag hoe stoer ze zijn en de vrouwen hoe lief ze zijn. Hoort allemaal bij zo'n vereniging.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef Zankai het volgende:
Ik vind het vreemd dat "singles" zoveel kudde gedrag vertonen, alsof ze bij een vereniging zitten ofzo :S
quote:
Ken je onze vereniging nog niet dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef Zankai het volgende:
Ik vind het vreemd dat "singles" zoveel kudde gedrag vertonen, alsof ze bij een vereniging zitten ofzo![]()
Met clubcursussen contactadvertenties plaatsenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de singlesvereniging met clubavonden en clubtoernooien. Verder vergelijken de mannen graag hoe stoer ze zijn en de vrouwen hoe lief ze zijn. Hoort allemaal bij zo'n vereniging.
Dat vooral!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Zankai het volgende:
[..]
Met clubcursussen contactadvertenties plaatsen
Heb ik toch een les gespijbeld die ik niet had mogen misquote:
Dat moet ook gebeurenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Zankai het volgende:
[..]
Met clubcursussen contactadvertenties plaatsen
Je kan hier je advertenties plaatsen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik toch een les gespijbeld die ik niet had mogen mis
Wat een toffe mensen toch weer hier zeg, zo onbaatzuchtigquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan hier je advertenties plaatsen.
De pro's kijken het na en geven je tips of zeggen wat je moet verbeteren.
Leuk om te lezen op een dag dat ik me met een grote (vreemde) auto in een veel te klein parkeervak heb wel te proppen, zonder krassenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Vrouw vast op rotonde
Vrouw zoekt 2 maanden naar uitgang vliegveld
Gaat goed met de dames vandaag hehe.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk om te lezen op een dag dat ik me met een grote (vreemde) auto in een veel te klein parkeervak heb wel te proppen, zonder krassen
Zal ik doen. Aanmeldingen kunnen via PMquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]Ga ze eens les geven dan, zee germans enzo
Tof! Have fun!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga er zo vandoor!Mijn zus ophalen op Schiphol
quote:
Doe dat meis!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er weer.. Iets eerder naar huis gegaan en net gegeten.. Heb koppijn en het is allemaal maar niet minder geworden
Zometeen duik ik mooi m'n bed in
Jij veel plezierquote:
Your gonna get rich in no timequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Aanmeldingen kunnen via PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |