Ja maar die kosten 75,- en een kaart voor 3 dagen 140.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het!![]()
Alleen heb ik dan ws geen geld over, ivm huisje.
Maar ik zie dat je dus voor elke dag los kaarten kan kopen?
Echt heet stom maar ik dacht echt dat er altijd alleen dagkaarten voor maandag waren?
Dat heb ik geprobeerd. Kreeg ik geen salaris aan het eind.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat solliciteren schiet ook maar niet op. Kun je niet gewoon bij een bedrijf naar keuze binnen wandelen en ergens aan een bureau dingen gaan doen?
Vergeleken met een gemiddeld concert valt het wel mee. Drie dagen is iets meer kwantumkorting.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die kosten 75,- en een kaart voor 3 dagen 140.
Dus duur grapje, 1 dag.
Ik zou niet durven!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Noem je me nu een zonderlinge couch potato?
Ja, maar die neem ik dan natuurlijk gewoon van huis mee!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vergeleken met een gemiddeld concert valt het wel mee. Drie dagen is iets meer kwantumkorting.
Een patatje met is daar pas duur. [ afbeelding ]
Die is allang koud op dag drie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar die neem ik dan natuurlijk gewoon van huis mee!
Maar wel lekker! Speciaal met veel uitjes, zodat je het gevoel hebt tenminste nog iets gezonds binnen te krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vergeleken met een gemiddeld concert valt het wel mee. Drie dagen is iets meer kwantumkorting.
Een patatje met is daar pas duur. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die is allang koud op dag drie.
Patat met is toch niet speciaal met uitjes. Dat is helemaal niet te betalen daar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel lekker! Speciaal met veel uitjes, zodat je het gevoel hebt tenminste nog iets gezonds binnen te krijgen.
Ik herinner me dat het beiden 1 muntje was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Patat met is toch niet speciaal met uitjes. Dat is helemaal niet te betalen daar!
Geweldig nummer.quote:
Heb de CDquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig nummer.
Volgens mij ook het enige nummer wat ik van ze ken.
Voor de mayo alleen bedoel je hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat het beiden 1 muntje was.
Maar dat was lowlands, en vroeger.
Oh, dan ga ik ook even luisteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig nummer.
Volgens mij ook het enige nummer wat ik van ze ken.
Oh dàn wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor de mayo alleen bedoel je hè?![]()
[..]
Oh, dan ga ik ook even luisteren.
Dat degene die het post het een goed nummer vindt spreekt voor zichquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dàn wel?![]()
Als ZIJ het zegt wel? Ik weet genoeg jonge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |