Waarom niet met slecht weer? Daar word je geen slecht mens van, toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:24 schreef Marrije het volgende:
Jee, 15 km fietsen vind ik wel veel hoor, dat is dus dagelijks 30 km. Je zegt altijd, maar toch niet met slecht weer neem ik aan? Poeh, zou echt niks voor mij zijn.
Wél af en toe zijn band lek prikken, hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
15 km gaat ie echt wel fietsen hoor, wordt je groot en sterk van.Heb het vroeger ook altijd gedaan. Maar dit is wel ietsje verder. Gelukkig moet ie nog wel een kilometer of 4 fietsen naar de bushalte. Anders werd ie helemaal zo'n slap gebakje.
Welnee, het is zo al spannend genoeg, voor ons, maar óók voor hem.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wél af en toe zijn band lek prikken, hè?
Daar word je zeker geen slecht mens van, maar ik zou er geen zin in hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waarom niet met slecht weer? Daar word je geen slecht mens van, toch?
Het spannendst was het met zuidwest 8. 's Morgens kom je niet vooruit en 's middags vlieg je naar huis in minder dan een half uur![]()
Die gasten die met de bus gingen waren busmietjes. Gewoon een regenpak aan en sjouwen. Toen ik naar de middelbare school ging was ik pas elf (vroege leerling) en had nog een fietsje met een kinderframe
Acht km.. Heen en weer terug. Wat een lol hadden we. En ja als het vet kut beroerd was. De bus vol met pubers en vol met ruziequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
Ik moest een kleine vier kilometer fietsen. In de brugklas ging ik heel af en toe met de bus, als het echt te koud was. Toen winters nog langer dan twee weken winters waren.
Waar ik naartoe moest reed geen bus. Dus áltijd fietsen. Ook met dikke ijzel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
Ik moest een kleine vier kilometer fietsen. In de brugklas ging ik heel af en toe met de bus, als het echt te koud was. Toen winters nog langer dan twee weken winters waren.
Mijn zoon moest ook 15 kilometer fietsen, nu gaat hij op de brommerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
15 km gaat ie echt wel fietsen hoor, wordt je groot en sterk van.Heb het vroeger ook altijd gedaan. Maar dit is wel ietsje verder. Gelukkig moet ie nog wel een kilometer of 4 fietsen naar de bushalte. Anders werd ie helemaal zo'n slap gebakje.
Ik moestquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou helemaal niet van fietsen![]()
De oorzaak voert waarschijnlijk terug naar mijn peutertijd, ik liep toen de tuin uit en er kwam een fiets aan gereden. Ik, vrolijk huppelend, had niets in de gaten en de fietser zag mij te laat waardoor hij mij aanreed en ik nu nog een litteken onder mijn kin heb![]()
Of ik ben gewoon te lui om te fietsen
De fietsen brengen wat jeugdtrauma's naar boven .quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou helemaal niet van fietsen![]()
De oorzaak voert waarschijnlijk terug naar mijn peutertijd, ik liep toen de tuin uit en er kwam een fiets aan gereden. Ik, vrolijk huppelend, had niets in de gaten en de fietser zag mij te laat waardoor hij mij aanreed en ik nu nog een litteken onder mijn kin heb![]()
Of ik ben gewoon te lui om te fietsen
Erover praten helpt wel om het trauma te verwerkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De fietsen brengen wat jeugdtrauma's naar boven .
Hoef je je toch niet voor te schamen?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te schamen?![]()
Zou ik moeten doen voor een bezoekje aan de kruidenier, met de auto, 500 meter verderop![]()
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat doeje toch lopend?
Denk eens en het miljeuj en alles.
Door jou toedoen woon ik straks aan zee!
![]()
Ow wacht...
Je hebt toch vaker last van je rug?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef dieenebart het volgende:
Nee, want ik ben niet helemaal naar beneden gelazerd![]()
Weet trouwens niet waar het van komt, maar heb het al een paar dagen. Hoop dat het snel over is, dan kan ik tenminste weer een beetje verhuizen.
Wie komt er helpen voor bier en wiet?![]()
(er is een bouwlift)
Ja, stamt uit 1990. Spit opgelopen tijdens een vakantiebaantje op de lokale bloemenveiling.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je hebt toch vaker last van je rug?
Hoe hoog ga je wonen? Flat?
Kan me herinneren hoe Claire en Huub blij waren met jouw hulp tijdens de verhuizing.
Zou dat niet handig vindenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, stamt uit 1990. Spit opgelopen tijdens een vakantiebaantje op de lokale bloemenveiling.
Ik zie Huub en Claire nog niet helpen met verhuizen![]()
![]()
Ook al is het van 4hoog naar 1hoog. Maar één trap in plaats van negen trappen.![]()
Jumparound komt trouwens helpen, heeft hij beloofd.
Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelandsquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Luie aap ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest van Hoogezand naar Groningen fietsen, maar ging meestal met de bus.
Soury!!!![]()
Nee . Claire zeker niet, Huub waarschijnlijk gebrek aan tijd.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef dieenebart het volgende:
Ik zie Huub en Claire nog niet helpen met verhuizen![]()
![]()
Ook al is het van 4hoog naar 1hoog. Maar één trap in plaats van negen trappen.![]()
Jumparound komt trouwens helpen, heeft hij beloofd.
Én langs de weilanden hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelands
Dat deed ik met de trein.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest van Hoogezand naar Groningen fietsen, maar ging meestal met de bus.
Soury!!!![]()
niets romantisch aan hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelands
Dat wil ik eigenlijk best serieus overwegen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
Buuv zullen we naar Pinkpop gaan?
Ik heb zin in een feestje
Beetje maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees net dat Claire een meisje krijgt, dat wist ik niet![]()
Ik loop zeker achter he?
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee . Claire zeker niet, Huub waarschijnlijk gebrek aan tijd.....
Is Jumparound van Fok? Voor 1 april moet je over.
Is ze zwanger dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees net dat Claire een meisje krijgt, dat wist ik niet![]()
Ik loop zeker achter he?
Ja ik ook toen ik mijn ov had, maar daarvoor kreeg ik van mijn ouders altijd een maandkaart voor de bus, die ik wel eens kwijt raakte.quote:
Plattelands wel, maar romantischquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Woonde je in zo'n gehuchtquote:
Wanneer moet het ongeveer gaan gebeuren ook alweer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Beetje maar.
Maar geeft niet. Het is er nog niet, immers.
Echt?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk best serieus overwegen!komt er behalve
Bruce Springsteen
wat leuks?
O ja Jumparound was degene die op Fok! gooide dat je het met een Fok!ster deedquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!![]()
En voor 1 april gaat wel lukkenOok zonder hulp van het DGK-duo.
Zou het wel leuk vinden als Jaap kwam helpen - één keer de trap op en we kunnen een ambulance bellen voor die vetklep!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!![]()
En voor 1 april gaat wel lukkenOok zonder hulp van het DGK-duo.
Zou het wel leuk vinden als Jaap kwam helpen - één keer de trap op en we kunnen een ambulance bellen voor die vetklep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |