Ja, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar goed, ik zou deze poster ook graag gehad hebben zonder nazi-embleem, dus dan wil ik ze toch ook weer niet te veel eer geven door hem daarom niet op te hangen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou IR ook niet verdenken van rechts-extremisme maar, misschien erger nog, van nazisme gebruiken als een vorm van camp. Het is net zoiets als rondwandelen met Che Guevara op je T-shirt, of 'CCCP'.
Waarschijnlijk niet nee, als die film al -tig oscars heeft binnengesleept!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:36 schreef dwerg het volgende:
Ook Slumdog Millionaire is een goeie film. Ik ben waarschijnlijk niet de eerste en/of de enige die dat zegt, maar ik wilde het toch even kwijt.
Dat klinkt als mijn oude werkgever.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef Z het volgende:
Ik ben aan het werk, overdrachtje schrijven en wat andere dingetjes doen. Ik ben namelijk twee weken vrij ivm kind2. Dus ik ben ingelogd (op 't werk) en ik zit gewoon met drie collega's te mailen die dat ook zijn, fanatieke idioten.
Hier verwachten we ook iets in die richting. De vorige was 8+ en nu is mijn vrouw al zwaarder en meer buikomvang als toen. En het is de tweede.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef Z het volgende:
Een 9 ponder Loewies, dat is nogal wat.
Nou, ik heb laatst toch eens mooi 25 euro verdiend met de een zolderkistje van m'n lieve oma's vol. Dat wil ik toch beslist niet niets noemen, 25 euro. Da's wel mooi bijna zestig gulden. Ziezoo, zestig gulden zeg.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tweedehands boeken leveren geen drol op. Maar spullen wegdoen die je niet meer gebruikt lucht wel op.
Nee, dat klopt inderdaad. Qua boeken (en zo ook nog een hele hoop andere zaken) is het hier armoede troef!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ben overigens wel eens in de Leuvense Slegte geweest. Ze hadden er niet één interessant boek. Vond ik. Dus voor de boeken hoeft men niet naar Leuven, lieve mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |