quote:'k had er geen problemen mee gehad als het echte kandidaten waren geweest i.p.v. deze gecaste onbenullen.
op 11-09-1999 om 02:53 PM schreef thea het volgende: wat vinden jullie van de nominatie`s
van gisteren.
reageer ik vind het best onterecht.
ze hadden er geen nieuwe in moeten
doen.
Wat Ludo betreft: DAAR IS HET GAT VAN DE DEUR!, OPGEROT STAAT NETJES.
nog een heerlijk dagje verder!
Ludo
quote:Over welke Ludo hebben we het hier?
op 11-10-1999 om 09:28 AM schreef Ludo het volgende: (...)Wat Ludo betreft: DAAR IS HET GAT VAN DE DEUR!, OPGEROT STAAT NETJES.(...)
Ik hoop niet dat je jezelf bedoelt, want ik vind je wel een gezellige vent.
Ik start daarom bij deze de actie "Ludo moet blijven!"
Ik had het over de beide dames, Cyrille en Anouk en ik hoop van harte, dat ze beiden besluiten op te stappen.
dag
Ludo
quote:
op 11-10-1999 om 09:28 AM schreef Ludo het volgende:
Hmmmm....Ludo vindt het heerlijk, dat de 2 nieuwe doosjes zijn genomineerd. Volgens de site van VOO overwegen Anouk en Cyrille beiden op te stappen, omdat het voor de straks overblijvende newbie geen leven is in de hechte groep.Wat Ludo betreft: DAAR IS HET GAT VAN DE DEUR!, OPGEROT STAAT NETJES.
ik zou t ook heel fijn vinden als ze er allebei uit zouden gaan,ze hebben allebei niks toetevoegen aan de groep,hoogstens van kattegejank.
dus inderdaad DAAR IS T GAT VAN DE DEUR!!!
fast bollie
----------
als je bij me weggaat ,mag ik dan met je mee???
acda&de munnik 1999
quote:Lastige vraag Danny.
op 11-10-1999 om 11:30 AM schreef Danny het volgende: (...)Vraag me wel af hoe hoog het salaris van deze dames ligt.(...)
Dat hangt van een veelheid van factoren af. Wil je met of zonder condoom, hotelkamer of afwerkplek etc. Ook heb je kans dat ze in het weekend duurder zijn dan door de week.
En dan de hamvraag : What's your pleasure?
De dames zullen waarschijnlijk een hoger bedrag vragen om anaal gefistfucked te worden in een Hummie van der Tonnekreek mantelpakje dan voor een gewoon potje op en neer.
Wel een interessante vraag overigens. Mocht je een offerte gaan aanvragen bij Madam Anne dan hoop ik dat je de cijfers hier publiceert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |