Een postje zonder bronnen, zonder veel info... ik weet het niet. Laten we hopen van niet.quote:john563 schreef op Somda:
als het goed is komt dinsdag de eerste V250 naar de watergraafsmeer
Ach een showmodel in Nederland, hebben ze er uberhaupt alle treinstellen gebouwd? Wie zegt dat het allemaal rijd?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:19 schreef James1988 het volgende:
Dat de eerste komt, zegt natuurlijk nog helemaal niks. Er kan alsnog van alles misgaan met de V250's (zie de IC4 in Denemarken, daarbij ging ook een hoop mis toen hij er eenmaal was).
En bovendien, misschien komen er 2 en trekt DSB z'n order daarna in. Dan heeft HSA wel 2 treinstellen waar ze vrijwel niks meer aan hebben... een fabrikant die failliet is kan het ding niet ondersteunen.
[..]
Een postje zonder bronnen, zonder veel info... ik weet het niet. Laten we hopen van niet.
Slecht nieuws? Goed nieuws! Verzamel alle projectielen die je kunt vinden en vermoord die eend!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
Slecht nieuws.
Ik lees net op Somda dat de eerste stofzuiger/eendenbek van AnsaldoKerkrade dinsdag naar de Watergraafsmeer komt.
Nou nouquote:
Tja, ik weet het niet, ik koop vrijwel nooit kaartjesquote:Op maandag 16 maart 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nouZo wereldschokkend is het ook niet hoor. Het zou tijd worden eer NS zoiets ook eens mogelijk maakte
Dat had NoordNed rond 2000 al eens geloof ikquote:Op maandag 16 maart 2009 19:29 schreef James1988 het volgende:
SMS-tickets, dat zou pas interessant zijn
Dat hebben ze in Oostenrijk al zeker 10 jaarquote:Op maandag 16 maart 2009 19:29 schreef James1988 het volgende:
SMS-tickets, dat zou pas interessant zijn
De foto's zijn mislukt, de locatie is iig hier. Je ziet ook de onderdoorgang onder het spoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Tof, alvast bedankt
Overigens kwamen we Duvel nog tegen in Zwolle met Partner.
Toch stom hoe je in een toch redelijk groot oppervlak (NL het nl.spoor) elkaar toch tegenkomt he
quote:Onderhoud aan de site
Wij werken even aan verbetering van onze site. Onze excuses voor het ongemak
Wel kunt u zoals gewoonlijk reisadviezen opvragen. Kies hiervoor een van de hiernaast vermelde links.
Ah toch bedankt voor het proberen. En ik had er al eens boven gehangen met maps, maar nu je idd zegt dat er een onderdoorgang is.. dat kan ik er nu iig van maken jaquote:Op maandag 16 maart 2009 19:52 schreef Mathijz het volgende:
[..]
De foto's zijn mislukt, de locatie is iig hier. Je ziet ook de onderdoorgang onder het spoor.
Tadaa!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:04 schreef SpeedyRich het volgende:
TVM 300 en 430 zijn toch ook gecodeerde spoorstroomlopen alleen dan gemoduleerd en andere frequentie (die op 25 KV HSL net werkt en continu beveiliging is )?
Kan al jaren met de ns-businesscard, maar dan hoef je niet met een papiertje te zeulen, want je hebt immers een pasje.quote:
Heirnavquote:Op maandag 16 maart 2009 22:48 schreef TrainGV het volgende:
Het moet niet moeilijk zijn, om op de chipkaart een kaartje te laten thuis.
Je kunt ook gewoon zelf een windows-pctje neerzetten met een TFT'tje er aan en daar een blauw kader omheen klussen. Want meer is het niet. Oh ja, en de app maken die dit op het scherm weergeeft. Actuele vertrektijden haal je natuurlijk gewoon van m.ns.nl of zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weet iemand hier misschien waar die Trein Aanwijs Systemen en andere ns borden hun data vandaan halen?
http://www.surtronic.nl/index.php?select=news_details.php%3Fid%3D42&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Ik heb ontdekt dat je zo'n scherm kan bestellen, en ze hebben alleen een internetverbinding nodig.
Ik vermoed dat het dus een verbinding naar een centrale server is, die je dus ook zelf vanuit een eigen applicatie moet kunnen maken. (zodat je daar weer je eigen dingen mee kan doen. en dat lijkt me zo gaaf)
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:47 schreef James1988 het volgende:
Actuele Vertrektijden pluk je van m.ns.nl, dan heb je bijvoorbeeld de eerste 14 vertrekkende treinen. Simpele reguliere expressie eroverheen, en klaar ben je.
Okee hoe zag ze eruit??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:13 schreef James1988 het volgende:
Net in de trein, gesprekje met conductrice. Zij: "Dit is mijn favoriete type trein", ik: "Van mij ook".
Het was VIRM :p
Ik zal laatst in 9580, wist niet dat die al opgeleverd was , rook nog erg nieuw. Maar die hebben betere railligging dan de oude generatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:13 schreef James1988 het volgende:
Net in de trein, gesprekje met conductrice. Zij: "Dit is mijn favoriete type trein", ik: "Van mij ook".
Het was VIRM :p
Je liegt of je spreekt met spoken. Conducteurs haten die schommelboten omdat er niet normaal in de controleren is en het ze hun knieën kost.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:13 schreef James1988 het volgende:
Net in de trein, gesprekje met conductrice. Zij: "Dit is mijn favoriete type trein", ik: "Van mij ook".
"De meeste van mijn collega's hebben het liefste een koploper, maar ik heb liever dit type."quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je liegt of je spreekt met spoken. Conducteurs haten die schommelboten omdat er niet normaal in de controleren is en het ze hun knieën kost.
[ x ] Ongeschikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
"De meeste van mijn collega's hebben het liefste een koploper, maar ik heb liever dit type."
I kid you not, my friend.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
"De meeste van mijn collega's hebben het liefste een koploper, maar ik heb liever dit type."
I kid you not, my friend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |