Mja dat lijkt mij ook. Maar Groningen Airport?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:19 schreef dennistd het volgende:
Volgens een user op somda zitten de bestemmingen gewoon in een csv-file in de computer van de trein
Misschien een leuke werknemer van NedTrain Onnen ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja dat lijkt mij ook. Maar Groningen Airport?
Dan kan Dikke lul drie bier dus nog steedsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Misschien een leuke werknemer van NedTrain Onnen ofzo
Ik heb nog foto's van een paar Spurts.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor ongein is dat dan eigenlijk? Kan je daar gewoon ALLES op laten tonen?![]()
"Dikke lul
Drie bier"
Kan ook zeg maar?
WTF die kleppenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef Jump het volgende:
Zijn er plaatsen in Nederland waar vaak zigzag door de dwarsbomen wordt gereden? Dan is dit de oplossing
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dergelijke constructies inderdaad wel eens overwogen, maar afgeserveerd wegens "te gevaarlijk voor het wegverkeer".quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef Jump het volgende:
Zijn er plaatsen in Nederland waar vaak zigzag door de dwarsbomen wordt gereden? Dan is dit de oplossing
[ afbeelding ]
Ik heb daar nog nooit iets zinnigs kunnen ontdekken. Geen perron (maar dat zou er wel moeten zijn) en zeker geen bordjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een stomme vraag, die hele halte bij OLV ter Nood
Zijn daar bordjes, liggen er perrons, hoe komen mensen dan de trein in? Wissels inhaalsporen?
Ik zie helemaal niks op GE
van stationswebquote:Het rechter perron is in 1997 weggehaald omdat er te veel ongelukken waren met de pelgrimgangers.
In tegenstelling tot het oversteken van een spoorwegovergang nadat de bomen gesloten zijn, dat is natuurlijk volkomen veilig voor het wegverkeer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dergelijke constructies inderdaad wel eens overwogen, maar afgeserveerd wegens "te gevaarlijk voor het wegverkeer".
Boeiendquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dergelijke constructies inderdaad wel eens overwogen, maar afgeserveerd wegens "te gevaarlijk voor het wegverkeer".
De trein zal daar maar uit de rails lopen. Heb je meteen een leuke schansquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Ervaringquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoeiendBij honderden bussluizen kan het ook.
Niet zelfquote:
Ik had het op mezelfquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zelfZusje_Flash though
![]()
Dacht even een busbaantje af te snijden met de Range Rover van haar vriend"Hee want ja, ik kan daar gewoon overheen!"
Ja lieverd, het KAN wel, maar het MAG gewoon niet275 gulden boete
(ja was lang geleden
)
Ook leukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik had het op mezelfNa een forumcrewmeet in Utrecht ging ik overnachten in Rotterdam. Maar een bussluis kende ik op dat moment niet. Een C3 kan daar niet over!
Ik ben toen trouwens naar huis gebrachtquote:
Geen FA meer trouwens Belgske?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben toen trouwens naar huis gebracht
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Al lang niet meer. Fungeerde als een soort Roy Makaay (Das Phantom).
Het noodstation blijft echter onhandig, aangezien je na afloop vaak 'verkeerd' moet reizen om in de juiste richting terug te gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En wat moet ik hiervan denken?
[..]
van stationsweb
WTF?
Het is nu één grote zandbak daar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie film(In Friedrichshafen kan het trouwens sneller
)
Ja, was ook geneigd een kaakslag uit te delen, maar ja, moest filmen.quote:En sla dat kutkind op het eind even plat wil je
Als iemand weet hoe dat moet, heb het niet kunnen vinden. Dus maar zo ene schraal fotootje.quote:Oh en zoek ff in het boekje van je cam "Macrostand" op. Of koop een skenner
Ik heb d'r één voorbij zien komen die dag tussen Almelo en Hengelo, op eigen kracht dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, hoe kan dit dan? Waarschijnlijk dan een lint kapot?
Anders kunnen ze toch wel ff snel 1 van Hengelo naar Almelo laten rijden...
quote:122 Teletekst zo 15 mrt
Kort nieuws binnenland
` Zo'n 180.000 mensen hebben vandaag
van de mogelijkheid gebruikgemaakt om
met het boekenweekgeschenk gratis met
de trein te reizen.Daarmee is de actie
-die dit jaar voor de achtste keer werd
georganiseerd- een groot succes,zeggen
de Nederlandse Spoorwegen.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ut - Gn - Gnn - Gn - Nsch - Gn - Lw - Zl - Hgl - Shl - Gv - Gvc - Utquote:
Er is daar wel een soort van perron, in ieder geval een verhoging, er staan ook borden zonder tekst erop. Kom er dagelijks langs, dus als de trein weer eens rustig doorsukkelt probeer ik wel ff foto te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets zinnigs kunnen ontdekken. Geen perron (maar dat zou er wel moeten zijn) en zeker geen bordjes.
Tof, alvast bedanktquote:Op zondag 15 maart 2009 22:34 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Er is daar wel een soort van perron, in ieder geval een verhoging, er staan ook borden zonder tekst erop. Kom er dagelijks langs, dus als de trein weer eens rustig doorsukkelt probeer ik wel ff foto te maken.
En nog een telefoonnummer gescoord dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:48 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus er is een tekort aan treinen, maar dit tekort is beschadigd geraakt?
Bron: FC Vingerverf
Net ook een meid in de trein, die naar Nijmegen moet. Ze was met een vriendin aan het bellen, en die vriendin zei dat er geen treinen naar Nijmegen reden door een aanrijding tussen Breda en Etten-Leur.
Ik heb 't even nagezocht, maar er stond niks over vermeld... en ik heb haar ook maar even uitgelegd dat NS in zo'n situatie gewoon pendelt tussen de overgebleven stations, en dat ze er echt wel komt.
Meid helemaal blij
Nope.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En nog een telefoonnummer gescoord dan?
Dat was wel toevallig ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Overigens kwamen we Duvel nog tegen in Zwolle met Partner.
Toch stom hoe je in een toch redelijk groot oppervlak (NL het nl.spoor) elkaar toch tegenkomt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |