ik voetbal standaard met 2 ballen, ik doe eigenlijk alles met 2 ballenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sinds wanneer voetballen ze met meerdere ballen
Kijk vrouwen begrijpen dat niet, ze hebben denk ik rond de 100 ballen rond het veld liggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sinds wanneer voetballen ze met meerdere ballen
dan nog wordt het spel maar met 1 bal gespeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd... Nooit opgevallen hoe snel een bal weer op het veld ligt, nadat iemand hem het publiek in heeft getrapt?
Ja oke, maar het ging erom dat je meerdere ballen ZAG. Dat jij met een blonde opmerking komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan nog wordt het spel maar met 1 bal gespeeld
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
Tijd om dit topic eens wat op te fleuren
[ afbeelding ]
Keeley
jij bent fan van haar gok ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
Tijd om dit topic eens wat op te fleuren
[ afbeelding ]
Keeley
Post een pic dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ook van Daphne Bunskoek, die is ook woest aantrekkelijk
zeker maar daar zijn helaas niet dit soort pics van, ofwel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ook van Daphne Bunskoek, die is ook woest aantrekkelijk
Neenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zeker maar daar zijn helaas niet dit soort pics van, ofwel?
Als ik haar toevallig tegenkom met zappen blijf ik altijd even kijkenquote:
22:30 u. De Rijdende Rechter op NL1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef eNGine10 het volgende:
Rust voetbal, toch nog even american pie kijken
moet dat van haar?quote:
zo ja dan ben ik lekker ongehoorzaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja. Als je niet blijft, gaat ze voor straf niet zeuren over voetbal, haalt ze bier voor je uit de koelkast en geeft ze je een pijpbeurt.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo ja dan ben ik lekker ongehoorzaam
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koekje?
F.K.A. SuperwormJim
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo ja dan ben ik lekker ongehoorzaam
als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
hoiquote:
niet van jou onderontwikkelde randaapquote:
mijn grot... ik blijf een groeiend object opmerken als ik die foto ziequote:
ik heb naast eerdergenoemde dingetjes ook nog last van mn keel waardoor slikken pijn doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |