net nog een voorstukje gezien waarin iemand een trompet in z'n reet krijgt. Veel plezier!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:22 schreef Homp_Vet het volgende:
Ik ga toch voor American Pie.
Stiffler FTW!
pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mn tattoodude heeft een ontwerp klaar voor me en de afspraak is gemaakt
Pics?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mn tattoodude heeft een ontwerp klaar voor me en de afspraak is gemaakt
pics van de telefonisch gemaakte afspraak?quote:
Nee van je tieten, what else?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pics van de telefonisch gemaakte afspraak?
hoeveel deeltjes gaan we het daar nog over hebben?quote:
Van t ontwerp.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pics van de telefonisch gemaakte afspraak?
minstens 14quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoeveel deeltjes gaan we het daar nog over hebben?
heb ik nog nietquote:
en jullie hopen tegen die tijd een foto te hebben?quote:
Ja, alvast bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb ik nog niet![]()
[..]
en jullie hopen tegen die tijd een foto te hebben?
pas als ik de tattoo op mijn lichaam heb zal er een foto van komenquote:
met een beetje pech (voor mij) komt die tegelijk met mn tattooquote:
ga ik ook even op afstemmenquote:
Echte mannen kijken voetbal ipv american pie.quote:
jij kijkt american pie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Echte mannen kijken voetbal ipv american pie.
In American Pie komen tenminste nog een paar tetten voorbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Echte mannen kijken voetbal ipv american pie.
Ja dom he, dat zo'n TT nodig is. Ik ben het met je eens dat het vreemd is dat Olep nog steeds geen mod is.quote:
Op Ned 3 een paar ballen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:54 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
In American Pie komen tenminste nog een paar tetten voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Op Ned 3 een paar ballen.
sinds wanneer voetballen ze met meerdere ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vrijwel altijd... Nooit opgevallen hoe snel een bal weer op het veld ligt, nadat iemand hem het publiek in heeft getrapt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sinds wanneer voetballen ze met meerdere ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |