Nee doe het niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zal eens kijken of ik achter de schermen iets kan doen voor Olep.
Kijk, aan jou hebben we wat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zal eens kijken of ik achter de schermen iets kan doen voor Olep.
Wie dan? zo'n achterlijke mongool als Paul?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap niet wrm mensen Olep mod willen zien worden. Nooit van me leven.
hij kan hem afradenquote:
Huppelmuts natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wie dan? zo'n achterlijke mongool als Paul?
Danny als mod lijkt me wel wat, vooral op ONZquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Paul liever dan Olep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja en dan noemen met ONZ vanaf nu gewoon MUT ofzoquote:
Dan zou je alleen nog maar baggertopics mogen openen, normale topics komt een ban op te staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willenquote:
Paul en modrechten, nee, oh nee... echt nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul liever dan Olep.![]()
Paul zou ik een hele toffe mod worden.
Jij wil gewoon niet dat mensen je serieus nemen he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zou ook een hele toffe mod worden.
of dat iedereen achter de schermen een koptelefoon opheeft en hem dus sowieso niet hoortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willen
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willen
Verkijk je dr niet op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zou ook een hele toffe mod worden.
Of HUP.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja en dan noemen met ONZ vanaf nu gewoon MUT ofzo
Het_Hupt heeft zich ingeliktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.
johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |