Via Ziggointernetsite kan je ook tv kijken ook de VRTquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:44 schreef Sjiznit het volgende:
Hmm, de NOS doet niet aan commentaar op zn livestream blijkt. Wel mooi ruk nu onze digitale tv kapoet lijkt te zijn.
Helaas heb ik geen Ziggo, of iig vind de website dat ik die niet heb. Zo maar eens kijken of ik nog een klap tegen die decoder kan geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef maril het volgende:
http://www.ziggo.nl/televisie/livetv
Op internet exployer browser
Het is ook via het internet, en hij doet het het beste met exployer browser,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen Ziggo, of iig vind de website dat ik die niet heb. Zo maar eens kijken of ik nog een klap tegen die decoder kan geven.
ja klopt maar ik krijg dit als ik de website open:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef maril het volgende:
[..]
Het is ook via het internet, en hij doet het het beste met exployer browser,
en straks kun je daar ook tireno zien
O mazzel voor mij dan kijk meestal dus zondags via mijn tv naar eredivisie live en via internet Nederland 1 Studio Sportquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
ja klopt maar ik krijg dit als ik de website open:
HelaasJe kunt deze pagina alleen bekijken wanneer je internet hebt van Ziggo.
Heb nu wel een oude tv gevonden die nog analoog. Dat moet voorlopig maar even genoeg zijn.
Thanks, ik ga kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iets meer dan 10 kilometer nog dacht ik.
Bedankt voor de tip. Zit bij Ziggo, maar heb dit nooit geweten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef maril het volgende:
http://www.ziggo.nl/televisie/livetv
Op internet exployer browser
Naja, overmoedig niet. Tjallingii en Hayman moeten er op Montagne de Lure toch vroeg af en als Garate zich goed voelt, waarom dan niet werken.quote:
Ach, ze nemen tenminste initiatief. Is ook weleens anders geweest. Ze moeten toch wat proberen om Garate voor Contador te houden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |