Weggegeven? Mwah. OK, ze konden toen niet spelen voor de ritoverwinning en bleven relatief lang tempo rijden, maar Chavanel was wel erg sterk hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Zelva het volgende:
Tuurlijk wel, ze hebben een ritwinst weggegeven voor het klassement van Gárate.
Ik mag hem wel, maar met al die schietpartijen van afgelopen week, lijkt het me gepast om iets anders te verzinnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:43 schreef Sjiznit het volgende:
Contador heeft tof gereden alleen blijf ik een hekel hebben aan dat kansloze gebaar vannem alsdie wint. Mag hij wat mij betreft wel iets beters op bedenken.
Ach er is al jaren oorlog overal, dus schietpartijen zat. Maar vind het gewoon een beetje kansloos. Ik schoot met mijn vingers toen ik 8 was. Niet als 26 jarige nadat je een sportwedstrijd gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ik mag hem wel, maar met al die schietpartijen van afgelopen week, lijkt het me gepast om iets anders te verzinnen.
Welke 'klimmers' had je in gedachten dan? Garate is na Menchov en Gesink de beste klimmer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef UltraR het volgende:
Ik vroeg me al af waarom Rabo in die 3e etappe waar ze het peloton zo uit elkaar sloegen voor het algemeen klassement ging. Garate was in mijn gedachten helemaal geen klimmer. Dat blijkt dus ook vandaag. Wat een drama zeg.
Garate naar de 15e plaats in het algemeen klassement gedonderd. Flecha naar plaats 49. En die actie uit de 3e etappe definitief helemaal niets waard geweest.
Vind het sowieso maar een vreemde samenstelling van ploeg waarmee Rabo naar Parijs-Nice is gekomen. Klassiekerploeg, geen klimmers erin...
Mollema, Ten Dam, Weening, Ardilla.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke 'klimmers' had je in gedachten dan? Garate is na Menchov en Gesink de beste klimmer.
Garate is normaalgesproken een betere klimmer dan degenen die je noemt hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mollema, Ten Dam, Weening, Ardilla.
Ik weet niet heel veel van Garate, maar wat hij vandaag laat zien... Zelfs een matige klimmer moet het toch beter kunnen doen.
Dat lijkt me wel, normaalgesproken zou je hem minstens bij mannen als Moreau, Sorensen en Chavanel mogen verwachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:14 schreef UltraR het volgende:
Ok, hij had vandaag dus "gewoon" een héél slechte dag?
Ze wilden met de voorjaarsploeg samen een traject afwerken. Dus met de 7 man die hier gestart zijn naast Garate rijden ze exact hetzelfde programma. Dan kan je kiezen voor Parijs-Nice of Tirreno. Aangezien de Tirreno sterker bezet is en ook nog eens een stuk gevaarlijker is dan Parijs-Nice, is deze keuze logisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef UltraR het volgende:
Ik vroeg me al af waarom Rabo in die 3e etappe waar ze het peloton zo uit elkaar sloegen voor het algemeen klassement ging. Garate was in mijn gedachten helemaal geen klimmer. Dat blijkt dus ook vandaag. Wat een drama zeg.
Garate naar de 15e plaats in het algemeen klassement gedonderd. Flecha naar plaats 49. En die actie uit de 3e etappe definitief helemaal niets waard geweest.
Vind het sowieso maar een vreemde samenstelling van ploeg waarmee Rabo naar Parijs-Nice is gekomen. Klassiekerploeg, geen klimmers erin...
Voluit gaan lijkt me onzin, want iemand als De Kort reed ook maar op halve kracht naar boven en die eindigde zelfs maar net buiten de top-50.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:31 schreef wimderon het volgende:
Mwah, eigenlijk valt alleen Hivert op. Dat jongens als Timmer en Eltink hier voluit gaan om krap top-50 te halen zegt niet zo heel veel voor mij, zeker omdat zij hier min of meer een Tourselectie moeten afdwingen en de rest niet.
Ja, hij was in sommige etappes in het hooggebergte zelfs even goed als Simoni. Maar de laatste jaren is het allemaal flink wat minder met Garate. Denk niet dat Rabobank er diep voor in de buidel heeft moeten tasten...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Garate is normaalgesproken een betere klimmer dan degenen die je noemt hoor![]()
Je rijdt niet 4x top-10 in de Giro en wint bergetappes in grote rondes als je niet kunt klimmen.
Op 2 minuten binnenkomen van Contador is m.i. niet "helemaal" door het ijs zakken. Wellicht iets te lang aangehaakt bij de besten, maar toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:18 schreef Dpadnul het volgende:
Wie mij vandaag eigenlijk echt tegenvalt is Colom. Hij begon goed aan de klim, kon zelfs nog een tijdje aanhaken bij Schleck en Contador maar is er daarna echt helemaal doorheen gezakt.
Toch opvallend, zeker na zijn goede prestaties bergop in Algarve.
Hij komt zelfs nog na Chavanel binnen op 2.06 achter Contador.
En dat dat geëmmer over het leeuwtje dat Seeldraaijers zo graag aan z'n vriendin wil geven maar niet durft te vragen aan Chavanel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wuyts met zijn gezeur over die witte trui, wie ligt er nu wakker van het jongerenklassement in Parijs-Nice? Wees dan gewoon tevreden dat hij goed meedraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |