Was mijn eerste. Maar het was idd niet helemaal verschrikkelijk. Toen ik dezelfde avond per ongeluk een stukje kaas proefde (dat lust ik niet) moest ik namelijk wel bijna kotsen en bij de oester nietquote:
Aparte smaak, bij de meeste mensen zal het net andersom zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was mijn eerste. Maar het was idd niet helemaal verschrikkelijk. Toen ik dezelfde avond per ongeluk een stukje kaas proefde (dat lust ik niet) moest ik namelijk wel bijna kotsen en bij de oester niet.
Och arm.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen, ik moet steeds aan grote enge honden denken
Ik vind kaas gewoon echt echt echt niet lekker. Verder ben ik totaal geen moeilijke eterquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Aparte smaak, bij de meeste mensen zal het net andersom zijn.
Je klinkt als een vriendin van me, hoewel die kaas niet eens op tafel verdraagt tijdens het eten...quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind kaas gewoon echt echt echt niet lekker. Verder ben ik totaal geen moeilijke eter.
Ben je al ver?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy weet wel wat.. hij heeft mijn essay tje namelijk doorgelezen en hij weet nu wat de beschikbaarheidsheuristiek inhoudt.
Ik ga mijn bolide maar is starten naar EHVquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:09 schreef theKiD het volgende:
MorgensIk denk dak zo me bedje eens ga warmmaken
aah hetzelfde dus als bij mijquote:
haha ok danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |