Volgens mij moet je dan echt 24 uur aan je stoel geplakt zitten met sondevoeding oid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Bijvoorbeeld als je per ongeluk 1950 posts op een dag plaatst ofzo.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..][FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij had toch een keer 10000 posts in een maand?
Eigenlijk moet 'ie in m'n sig.
0 topics op naam. 14.gif
Onzin. Maar dat wist je wel, dat je vaker onzin praat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef TheYoung1 het volgende:
Och, ik heb vandaag de postpet een beetje op. Is het dan toch wel eens leuk om te zien of ik daarmee de top 100 haal.
Voor de rest zegt het eigenlijk alleen maar iets, over hoeveel teveel vrije tijd je hebt.
Dan ontneem je het hele bestaansrecht van tong.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Dat topic en het aantal posts dat in je profiel staat moet gewoon verwijderd worden. Maakt het direct minder aanlokkelijk voor baggeraars om veel te posten, aangezien het toch niet terug valt te lezen
Vooral als op dagen als vandaag jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Onzin. Maar dat wist je wel, dat je vaker onzin praat.
Je bent of erg sarcastisch of erg domquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef Beauregard het volgende:
Hoe genereren ze die lijstjes eigenlijk? Puur handwerk, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Patrick_Ster het volgende:
Het lijkt wel alsof dat soort mensen onder een steen leven.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:26 schreef Florian_ het volgende:
Of nog erger: Mensen die trots zijn dat ze de godganse dag op een internetforum hebben doorgebracht en daardoor een plekje in de top 100 hebben verdiend. Newsflash: Dat maakt je triest, niet stoer
Om je postaantal op te krikkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik het af en toe ook leuk vind om te kijken waar ik sta. Maar ik begrijp gewoon die behoefte niet om je eigen positie iedere dag te quoten?
Carequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Van die falers die immens blij zijn als ze weer top 10 of whatever gehaald hebben
Ik zou wel gek zijn, zeg! Elke dag met de hand uitrekenen welke slowchatter het meeste gebaggerd heeft. Nee, dat automatisch met een script.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef Beauregard het volgende:
Hoe genereren ze die lijstjes eigenlijk? Puur handwerk, neem ik aan?
Ach mens, kun je het niet hebben dat er ook gezelligheid is in SC's?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zijn ook alleen maar slowchat kneuzen die daarin staanZiek volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |