Beter lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? OP ziet er hier normaal uit.
Beter je best doen dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt nog doorposten vanavond om jullie een beetje bij te houden.
Dat zou ik ook wel willenquote:
PM maar even, geen tijd om beter te lezenquote:
Ach, de spamlijst van OA zal morgen toch al wel wat langer zijn dan de afgelopen tijdquote:
Toch even gelezen... die zin kan wel aangevuld worden!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM maar even, geen tijd om beter te lezen.
DM, het staat nog wel vet gedrukt in de OPquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM maar even, geen tijd om beter te lezen.
[..]
Ach, de spamlijst van OA zal morgen toch al wel wat langer zijn dan de afgelopen tijd.
Ik heb het al gezien... de stagiair die me aan het werk houdt omdat hij zicht heeft op monitor, bleef wat langer weg dan gedacht...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DM, het staat nog wel vet gedrukt in de OPGewoon even goed kijken dus
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien... de stagiair die me aan het werk houdt omdat hij zicht heeft op monitor, bleef wat langer weg dan gedacht...
Ik probeer er vandaag actief aan mee te werken...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, de spamlijst van OA zal morgen toch al wel wat langer zijn dan de afgelopen tijd.
Een stagiair die jou aan het werk houdt? Is het de omgekeerde wereld bij jullie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien... de stagiair die me aan het werk houdt omdat hij zicht heeft op monitor, bleef wat langer weg dan gedacht...
Gooien met slagroomtaart of koffie/thee geeft zo'n troepquote:
Gooien met slagroomtaart is wel leuker!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Gooien met slagroomtaart of koffie/thee geeft zo'n troep
Oeh, zullen wequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gooien met slagroomtaart is wel leuker!
* Pien gooit taart in gezicht van cgmquote:
* cablegunmaster Eats the cakequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien gooit taart in gezicht van cgm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |