Prince basketballt dus fucking goed idd, die filmpjes van Lovesexy zijn echt geniaal. Gewoon 3-punters all the timequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef Rnnz het volgende:
Samen basketballen? Nou was Michael al niet erg groot maar ik zie Prince al helemaal niet basketballen..
Vast met hakken aan.
In high school zat hij ook in het basketballteam en hij was inderdaad goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Zapato het volgende:
[..]
Prince basketballt dus fucking goed idd, die filmpjes van Lovesexy zijn echt geniaal. Gewoon 3-punters all the time![]()
Heb je iets meer info, zoals jaar, tekst?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
humm zoek eigelijk een nummer van hem
Een soort blues nummer.
Hij zong normaal zonder piep stem.
En had een hele boel zangers bij hem .
Ooit die disk gehad (iligaal) maar die is er niet meer.
Wil de cd bestellen maar weet op welke album deze stond?
`quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
humm zoek eigelijk een nummer van hem
Een soort blues nummer.
Hij zong normaal zonder piep stem.
En had een hele boel zangers bij hem .
Ooit die disk gehad (iligaal) maar die is er niet meer.
Wil de cd bestellen maar weet op welke album deze stond?
Whehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ze hebben samen wat gedaan. Op het podium bij een James Brown concert, waarbij Prince zich voornamelijk belachelijk gemaakt heeft (4:50)
Dat hij een b-baller was heb ik nooit geweten, tof!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
In high school zat hij ook in het basketballteam en hij was inderdaad goed.
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)ver-lovesexy-t_musicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef krioro het volgende:
Dat hij een b-baller was heb ik nooit geweten, tof!
ook hmmmzquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef AnnaStesia het volgende:
Wie ben jij bij IAO???
Astridquote:
Thanks, ook dat is nieuw voor me, en tof!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ver-lovesexy-t_music
2:15
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Zoveel moeite om het nummer Why wait voor heaven te pakken te krijgen voor ons koor, wordt het hele nummer geschrapt![]()
Jammer, het is een mooi nummer. Tesamen met Mother of Pearl mijn favoriet van dat album.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Zoveel moeite om het nummer Why wait voor heaven te pakken te krijgen voor ons koor, wordt het hele nummer geschrapt![]()
![]()
Ik neem aan dat je Chrystal Ball ook wel hebt dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:11 schreef Norrage het volgende:
Black Album
Heerlijk
Verder: Vraagje:
Wat zijn de beste bootlegs om van onze goede vriend om mee te beginnen? Want er zijn er nogal wat
Ligt eraan wat je wil, live of studio.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:11 schreef Norrage het volgende:
Black Album
Heerlijk
Verder: Vraagje:
Wat zijn de beste bootlegs om van onze goede vriend om mee te beginnen? Want er zijn er nogal wat
LIve natuurlijkquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil, live of studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |