thnx, take it easyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden. Ik weet nog niet wat de kwaliteit is want ik heb nog geen tijd gehad hem te bekijken. Moet voor zaterdag eerst iets anders overzetten. In het weekend zal ik kijken!
Volgens betrouwbare bronnen zijn er goede geluidsopnames gemaakt,nog ff geduldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef kezz het volgende:
vriend van ons was ons vandaag lekker aan het maken dat het concert zo goed was geweest![]()
Ik hoop dat er goeie opnames tevoorschijn gaan komen...
Het is een paisley park productie en heet 'Prince Musical Portrait', kan je nagaan hoeveel 1000en uren van dit geweldige soort materiaal hij in z'n vault heeft liggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef Suikeroom het volgende:
Ik kwam deze tegen op YouTube
Schijnt van een docu van de bbc te zijn: PRINCE OF PAISLEY PARK documentary
http://prince.org/msg/7/267291
iemand de hele docu gezien? lijkt me wel classic footage
oe! en hoe ga ik daar achter komen tegen die tijd??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen zijn er goede geluidsopnames gemaakt,nog ff geduld
Dat zal vast wel goed komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef kezz het volgende:
[..]
oe! en hoe ga ik daar achter komen tegen die tijd??
Ik heb hem overgezet, maar het is een andere dan de youtube link die jij stuurde denk ik, of hij is niet compleet, want het grootste deel van de link die Hmmmz stuurde zit er wel in, vanaf part2. Het is in ieder geval een uur en leuk om te zien. Ik stuur je een PM.quote:
Hij doet nu wel vaker MJ covertjes he? Of zit dat standaard in zn repotoire?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Prince live RTL Radio (audio - feel better feel good / interview / mountains / shake your body down to the ground)
http://www.mediafire.com/?mrqjnnvwqnn
quote:Kenny Ortega zei ook nog in dat interview met Oprah dat MJ Prince bewonderde, en dat ie zn nummers die hij 'doorkrijgt van God' snel moest opnemen omdat Prince ze anders zou krijgen.
Hij heeft ze wel meer gedaan. MJ, nou ja zijn band, speelde live tijdens Bad of Black & White ook vaak It's Gonna B A Beautiful Night.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hij doet nu wel vaker MJ covertjes he? Of zit dat standaard in zn repotoire?
Ze hebben samen wat gedaan. Op het podium bij een James Brown concert, waarbij Prince zich voornamelijk belachelijk gemaakt heeft (4:50)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Zapato het volgende:
Klopt, allebei helden.
Wou alleen dat ze ooit samen iets hadden gedaan. Eeuwig zonde.
Quincy Jones vertelt ook op die speciale versie van Bad over Prince, Bad was eigenlijk bedoelt als duet maar Prince zei uiteindelijk neequote:Prince and Michael Jackson were friendly rivals? Seriously? According to former band members of the Purple One, it’s true.
A report in the Startribune, Bobby Z., Prince’s drummer for the Revolution, remembers watching the 1984 Grammys with Prince as Michael Jackson swept the Grammys.
“We were watching rough cuts of [the movie] ‘Purple Rain,’ and we knew that’s where Prince wanted to be the next year,” Z said Thursday.
Michael Jackson even showed up to 2 Purple Rain shows backstage. Although Michael Jackson did want to work with Prince a few years later, Prince declined due to lyrical differences.
Michael Bland insisted they got along fine. “They’d shoot hoops at Paisley Park,” Prince’s studio/home in Chanhassen. “We used to get packages from MJJ Productions [with] footage of Sly Stone performing in Europe. Prince would pop it in the VCR, and we’d watch it.”
Prince even defended Michael at a press conference in 2000 where he said something along the lines of “we don’t really know what is going on with him and maybe we need to chill on that.” (I can’t find the original transcript so paraphrasing people.)
Personally speaking, I did see Michael Jackson attend one of Prince’s shows at 3121 Las Vegas in 2006 with Wil I Am of the Black Eyed Peas and Chris Tucker. Michael did not make the after show as planned where he was to be seated with Michael Jordan.
Recently, Prince has been performing Michael Jackson songs in his sets, “Don’t Stop Til You Get Enough” and recently “Dancing Machine” by the Jackson 5
bij de lovesexy tourquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef Rnnz het volgende:
Samen basketballen? Nou was Michael al niet erg groot maar ik zie Prince al helemaal niet basketballen..
Vast met hakken aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |