Ik bedoel geen bootleg maar het officiële 3 disc album met the Truth erbij.quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er wel van gehoord, maar hoorde dat het niet veel soeps was?
Same here, die gaat echt NOOIT vervelen, cd 3 is favorietquote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef AnnaStesia het volgende:
chrystal ball MOET je hebbden!
Draai hem erg vaak,the truth ook niet veel maar de rest...
Must havequote:
Dank je wel! Goed om te lezen en zal is ff kijken wat ik in de kast heb staan.quote:Op zondag 15 november 2009 23:44 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Must have
Small Club - Den Haag, 1988
City Lights - Divers, 1980-1986
Parade Around The World - Diversen, 1986
4 Those Of U On Valium - Minneapolis, 1987
Live In Germany - Dortmund, 1988
Mijn favorieten
Een aantal O2/Indigo2 shows van 2007 in Londen
One Nite Alone Buffalo - Buffalo, 2002
Rock This Joint - Keulen, 1998
Whole Lotta Love 4 Paris - Parijs, 2002 of Rotterdam We Come 2 Jam - Rotterdam, 2002
Return To Zenith - Parijs, 1998 of The Freak - Brussel, 1998
Paradiso - Amsterdam, 1995
The Astoria - Londen, 1995 - Emporium I & II - Londen, 1995
Le Bataclan - Parijs, 1994 of Stars & Bars - Monte Carlo, 1994
Veni, Vidi, Vici - Minneapolis, 1986
Miles From The Park - Minneapolis, 1987
Er zijn er nog van na 2002 die ook goed zijn, alleen ben ik niet meer zo up to date. Ik heb ze wel, maar ken ze niet meer zo goed. Ik moet nodig mijn lijst/site weer updaten. Maar ja, tijd he
Damn, ik zie het nu pas. Dat zuigt, want ik wilde alle titles die ik nog niet had er af halen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef 1972 het volgende:
Wow, the database.org is inmiddels ook al terziele...![]()
Wat voor iets zoek je, ik heb er nog wel een paar.quote:Waar is die kerel toch mee bezig? Zichzelf van het internet te verwijderen? Ik krijg ook nog eens het idee dat 'm dat aardig aan het lukken is! Ik was namelijk gisteren op zoek naar een leuke Prince foto als background. Denk je dat ik wat kon vinden???
Hier moeten alle Prince fans van fok wel heen eigenlijk hè!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom even onze flyer showen hierHet lijkt net echt
Als ik tijd heb kom ik langs.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:57 schreef Bluezz het volgende:
3121 Is een erg lekker album
Ik kom even onze flyer showen hierHet lijkt net echt
En had je tijd? Het was een uitverkochte kleine zaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Frozen : Bij Daily motion staan sowieso nog wel wat gouwe ouwe
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 25-01-2010 19:12:31 ]Leven: why ook eigenlijk not!
ja dit kanaal leeft ook nog steedsquote:Op zondag 24 januari 2010 20:42 schreef Frozen het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar is het iemand anders ook opgevallen dat er weer veel Prince filmpjes op youtube staan?
quote:
Ja ik had 'm via torrent gedownloadquote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste link, is daar een heel concert van te krijgen??????
Ok je gaat me vast niet geloven maar ik heb nog nooit zoiets gedownloadquote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja ik had 'm via torrent gedownload
typ dit in bij google:
Prince-Live @ Staples Center LA Musicology Tour
hij is wel op dvd verschenenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok je gaat me vast niet geloven maar ik heb nog nooit zoiets gedownload![]()
Hijs niet te koop dus?
Jammer
Candy rockt em hardquote:Op maandag 15 februari 2010 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
maar waar en hoe te verkrijgen keine ahnung!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |