Ja, Avast installeren. AVG is niks meer sinds v8.0.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:06 schreef Yi-Long het volgende:
Dat AVG Free doet er trouwens fucking lang over om de PC te scannen. Duurt meer dan een uur voor hij alle files gechecked heeft,wat ik nogal ERG langzaam vind voor een q6600 met 4gb geheugen. Kan dat niet sneller?
Avast is ongeveer even lang qua scannen, en neemt veel mee resources in gebruik tijdens het scannen zodat je verder niets meer kunt doen, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:32 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, Avast installeren. AVG is niks meer sinds v8.0.
Check dit; een vergelijking tussen AVG en Avast:
http://computersavvy.word(...)ide-software-review/
Deze gemist zeker?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Avast is ongeveer even lang qua scannen, en neemt veel mee resources in gebruik tijdens het scannen zodat je verder niets meer kunt doen, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Klonk het volgende:
Ubuntu, ultieme freeware, meer zeg ik niet
Da's mooi, maar mijn Avast is nu zo'n 20 uur (!) aan het scannen en geeft aan dat hij op 86 procent is. Dat is dus de eerste én laatste keer dat ik deze scan doe. AVG heb ik eerder deze week geprobeerd en die deed er 9,5 uur over om op 100 procent te komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:29 schreef PDOA het volgende:
[..]
Deze gemist zeker?
- Ability to catch viruses that other programs don’t catch
AVAST: Extremely good - 3rd best on Cnet Current list of most downloaded
AVG: Failed to catch many viruses before they infect your computer...
Lijkt me wel handig voor een virus-scanner.
Maar goed, your choice of course.
anti-virus en anti-spyware heb je in principe niet nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 23:54 schreef Yi-Long het volgende:
Als het goed is krijg ik binnenkort mijn PC terug, en moet dus weer een hele bende aan software installeren zoals MSN, Word, anti-virus, anti-spyware, photoshop, etc etc.
Maar vaak zijn veel van dit soort programma's 'bloated', of het is maar een maandje geldig en moet je op zoek naar een crack of codes (of kopen), etc etc.
Wat zijn nou de beste free-ware alternatieven die je vrienden/bekenden altijd zou aanraden, dus een beter/lichter alternatief voor Quicktime, voor MSN Messenger, voor je virusscanner (AVG/AVira?), voor Photoshop (GIMP?) etc etc...
Wat zijn voor jullie nou echt must-have gratis tools/programma's op iedere PC!? De beste brand-software, muziekmanagers, fonts-managers, etc etc.
Je hebt het niet nodig nee, ik heb er zelf ook geen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
anti-virus en anti-spyware heb je in principe niet nodig
Is winamp alleen niet genoeg?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
CCCP is een codec-pakket.
Ik raad Winamp aan (voor het afspelen van muziek, that is) in combinatie met iZotope Ozone en Album List.
Voor puur msn is Emesene wmb. the best, maar Pidgin wint het voor mij omdat die meerdere protocollen (gtalk, hyves, IRC, enz) ondersteunt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zit het trouwens met goede MSN clients? De officiele wil ik sowieso niet meer, maar is aMSN dan de 'best of the rest', of zijn er betere en mooiere alternatieven!? Want qua design vind ik aMSN natuurlijk een beetje lelijk.
aMSN is echt super, alleen even goed instellen. Lelijk vind ik hem niet, het is msn zonder al die rommel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zit het trouwens met goede MSN clients? De officiele wil ik sowieso niet meer, maar is aMSN dan de 'best of the rest', of zijn er betere en mooiere alternatieven!? Want qua design vind ik aMSN natuurlijk een beetje lelijk.
Heb er meerdere geprobeerd, maar ben bij Pidgin blijven hangen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |