ja was wel gaaf, we werden opgedragen om te dansenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:56 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, hoe was Two Planets met al die percussie?
Ik hoop met je mee hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 01:10 schreef Toad het volgende:
Ik hoopte op een concert in Nederland.
Maar mooie clip en een mooi nummer.
Dank u! Klinkt goed. Bat for Lashes is echt zo geniaal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:56 schreef Mirel het volgende:
De search gaf alleen deze topic, dus post ik hier.
Wisten jullie dat ze Strangelove heeft gecoverd? Legaal te downloaden op deze Facebook pagina: http://apps.facebook.com/gucciguilty/ (even naar beneden scrollen)
mooi
Zou je de naam daarvan kunnen pm'en? Dan ga ik m zoeken! Heb wel een Bside achtig iets van Two Suns geloof ik. Daniel Lo-Fi versie is zo tof.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:57 schreef Mirel het volgende:
Ik heb ook een B-sides compilatie gedownload. Ik zie hem nergens officieel staan, dus jammer genoeg zit 'ie in m'n "unsorted" mapje. Sommige liedjes zijn van live versies (en dan met goede apparatuur opgenomen, soms officieel voor een programma van de BBC bijv.), en andere zitten op compilaties met allemaal andere artiesten.
Daar zit bijv. Sweet Dreams op![]()
De versie van Daniel die je in de videoclip hoort vind ik leuker dan de albumversie. Het refrein wordt vantevoren in het begin afgespeeld en dat vind ik erg mooi. Waar kan ik die versie vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |