Sedert lange tijd heb ik een goede vriend.
Juist, TS heeft vrienden. Deze vriend heeft een zusje van 17, en toen wij allen wat jonger waren, (lees: TS was 15) kwam ik vaak na school bij deze 2 figuren over de vloer. Het viel me destijds al op dat het zusje een beetje een aandachtstrekkertje was (ging zich verkleden om aandacht te trekken enzo, en gooide dingen om de hoek van de kamer als wij daar waren)
Nu vernam ik enkele dagen geleden van mijn mattie dat zijn zusje nu een vriend heeft - VAN FUCKING 40+

GADVERDAMME wat moet die ouwe pedo met zo'n jong beïnvloedbaar meisje! En wat ziet zij in een lutser die in de plantsoenendienst (weet ik veel

) werkt, en met 4 andere mannen in een flatje woont.
Is het tegenwoordig normaal voor meisjes van onder de 18 om een vieze dikke zweterige baklap als vriend te hebben? Het is overigens een behoorlijk goed uitziend meisje ook nog
Ik kan me serieus niet indenken dat die kerel echt van haar houdt, het lijkt me meer een zaak van een ouwe geilerd die gewillig neukvlees heeft gevonden

Klacht: Onschuldig, naïef maar lief meisje wordt door een 40 jarige kerel geketst en de vernieling ingeholpen.