Had hij die niet zelf beantwoord?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
Jups.
[..]
Er staat toch nog een vraag van Frollo open?
Overal waar ik kom beginnen dummies zich onmiddellijk te organiseren. Waar heb ik dat toch aan verdiend?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef ShadyLane het volgende:
Van mij mag er nog een derde vraag komen: ik weet deze allebei niet. Als dit nog lang zo doorgaat overweeg ik het opstarten van een ".....voor dummies"-spinoff.
Dat komt door mij. Ik achtervolg jou.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:29 schreef Gellius het volgende:
Overal waar ik kom beginnen dummies zich onmiddellijk te organiseren. Waar heb ik dat toch aan verdiend?.
Ja, maar dat was eigenlijk omdat ik aan de beurt was maar weg moest. Het was natuurlijk niet de bedoeling dat mensen in de spoiler zouden gaan kijken, niet meteen althans.quote:
Bazarov komt uit Vaders en Zonen van Toergenjev. In het boek is hij een soort van nihilist, maar ik weet niet of je dat bedoelt met een filosofische stroming?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef Gellius het volgende:
Ik neem aan dat Googlen hier verboden is, hè?
Van welke filosofische stroming is de romanfiguur Bazarov een exponent, en in welke roman zien we deze figuur optreden?
Gellius is op vakantie, maar ik heb het gewiki'd en volgens mij is je antwoord goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:09 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Bazarov komt uit Vaders en Zonen van Toergenjev. In het boek is hij een soort van nihilist, maar ik weet niet of je dat bedoelt met een filosofische stroming?
quote:The fathers and children of the novel refers to the growing divide between the two generations of Russians, and the character Yevgeny Bazarov has been referred to as the "first Bolshevik", for his nihilism and rejection of the old order.
Tussenstand maart 2009:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Goethe.
Nee wacht, dat was de poes van Maarten Koning.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef Frollo het volgende:
Pfoeh ja, hoe heette die poes ook alweer. Marietje?
Amen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Lienekien het volgende:
De poes lijkt vrij sprekend op onze kat. Moge zij ook zo oud worden.
Gokje dan maar. Is de kat vernoemd naar Methusalem?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Lienekien het volgende:
De poes lijkt vrij sprekend op onze kat. Moge zij ook zo oud worden.
Nee, maar leuk geprobeerd. Zie overigens hint hierboven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Gokje dan maar. Is de kat vernoemd naar Methusalem?
Ah, Sarah Bernhardt!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:09 schreef pyl het volgende:
Om users die een 'dummies-spin off' overwegen binnen boord te houden:
[ afbeelding ]
quote:
donker haar, welgestelde familie....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Frollo het volgende:
Leuk gokje, maar helaas.
Al is de persoon die ik zoek ook 51 geworden.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |