Ik reken hem goed, hoewel juist het 'hoe' het lulligste is: naar goed gebruik in die tijd dirigeerde hij door met een stok de maat te tikken op de vloer. Vol enthousiasme beukte hij een keer* op zijn voet, waardoor hij een ontstoken teen en uiteindelijk een dodelijk gangreen opliep.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:30 schreef Dunckie het volgende:
Nee het was nog 'Lullyger', hij verwondde zichzelf tijdens een optreden, aan de daaropvolgende ontsteking overleed hij. Hoe hij zichzelf verwondde weet ik zo niet meer.
De werkelijkheid is altijd vreemder dan welke fantasie dan ook. Hoe zou je zoiets nou moeten bedenken....quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, hoewel juist het 'hoe' het lulligste is: naar goed gebruik in die tijd dirigeerde hij door met een stok de maat te tikken op de vloer. Vol enthousiasme beukte hij een keer* op zijn voet, waardoor hij een ontstoken teen en uiteindelijk een dodelijk gangreen opliep.
* Tijdens het dirigeren van een Te Deum, op 8 januari 1687, dat juist werd uitgevoerd om de genezing van de koning na een ziekte te vieren (bron)
Tussenstand maart 2009:
Bosbeetle 1
DaMart 1
Dunckie 5
Frollo 4
Iblis 1
innepin 1
Intxaurraga 4
Marble 1
Metus 1
No-P 1
PurePoisonPerfume 1
pyl 3
wyccie 1
Tussenstand maart 2009:quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:02 schreef Frollo het volgende:
The Taming of the Shrew, staat me vaag bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht met smart op de volgende vraag, ik hoop dat ik er ooit nog 1 weetquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag het alleen niet goed rekenen omdat het een kutvraag was.
Dito. Ik hoop dat Frollo in de rij bij de buurtsuper vooral geen musicalvraag staat te bedenken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wacht met smart op de volgende vraag, ik hoop dat ik er ooit nog 1 weet
Echt wel.quote:
Het is niet van Corneille, maar je hebt er wel kijk op, Lienekien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg ook associaties met Corneille. Maar ik weet niet of die ook beelden maakte.
Dat artikel had ik gelezen inderdaad, maar was dat nog maar zo kort geleden, voor mijn gevoel al veel langer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:55 schreef pyl het volgende:
Dat reken ik goed (Tajiri).
Tussenstand maart 2009:
Bosbeetle 1
DaMart 1
Dunckie 6
Frollo 5
Iblis 1
innepin 1
Intxaurraga 4
Marble 1
Metus 1
No-P 1
PurePoisonPerfume 1
pyl 4
wyccie 1
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:00 schreef pyl het volgende:
Picasso?
Dat dacht je uiteraard helemaal goed, zes herdershonden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht een stelletje herders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jups.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef Gellius het volgende:
Ik neem aan dat Googlen hier verboden is, hè?
Er staat toch nog een vraag van Frollo open?quote:Van welke filosofische stroming is de romanfiguur Bazarov een exponent, en in welke roman zien we deze figuur optreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |