Vrij kort jaquote:Op maandag 9 maart 2009 20:41 schreef DownPoison het volgende:
[..]
jij hebt wel een heel kort geheugen![]()
laat maar
awwquote:
Oh, moet ik dat doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 20:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je ook van die Pippi Langkous staartjes dan?
weer zo`n blog waar je betaald voor werd? (dat was jij toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:44 schreef Tremium het volgende:
zo. net hosting + domeinnaam besteld voor een blogje
Dat zou ik me dan weer wel herinnerenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
aww![]()
heeft al 20 vriendinnetjes gehad ofzo maar weet het gewoon niet meer
Ben niet eens in de Moustache geweestquote:Op maandag 9 maart 2009 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zat wel hele tijd met een groep in de moustacheEn af en toe in de mac
ja jaquote:Op maandag 9 maart 2009 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat zou ik me dan weer wel herinneren
quote:
Ik ben niet eens in de moustache geweestquote:Op maandag 9 maart 2009 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zat wel hele tijd met een groep in de moustacheEn af en toe in de mac
Daar hoorde ik meerdere over klagen. Ik vond het wel meevallenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in de moustache geweest
De muziek in de mac zelf, was heel gaaf, alleen hij stond zo onnozel hard, dat ik de volgende middag pas die piep uit mn oren had.
Ja, klopt, stond best hard ja, daarom gingen we ook met de groep in de moustache zitten. en 2 van m'n vrienden hebben ruzie met Tim terwijl ik het een toffe gast vindquote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in de moustache geweest
De muziek in de mac zelf, was heel gaaf, alleen hij stond zo onnozel hard, dat ik de volgende middag pas die piep uit mn oren had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |