quote:Op maandag 9 maart 2009 16:26 schreef Tremium het volgende:
hoi
leuke tt
ik heb een goed rapport gekregen vandaag![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Check dan:
Nightwish - Borchmolen, Harlekijnkwartel, gehaktmolen.Best geloofwaardig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:26 schreef Tremium het volgende:
hoi
leuke tt
ik heb een goed rapport gekregen vandaag![]()
Nice, wat voor systeem?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Halve kilowatt aan geluid, een studentenkamer en The Poet and the Pendulum van Nightwish is no-go voor je oren![]()
![]()
Logitech Z-5500 Digital, heb hem ook optisch aangesloten uiteraardquote:
Gisteren was ik bij die vriend, die heeft ook die setquote:Op maandag 9 maart 2009 16:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Logitech Z-5500 Digital, heb hem ook optisch aangesloten uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Die subwoofer188watt, gaat nooit te zacht, terwijl de rest van de speakers de meest scherpe heldere tonen maken
info: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=US,EN#
Aja, nicequote:Op maandag 9 maart 2009 16:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Logitech Z-5500 Digital, heb hem ook optisch aangesloten uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Die subwoofer188watt, gaat nooit te zacht, terwijl de rest van de speakers de meest scherpe heldere tonen maken
info: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=US,EN#
505W RMSquote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, niceDie heeft 1000 Watt RMS toch?
Kopen dan! 250 eurie bij bol.com meen ik, ik gebruik hem echt voor ieder multimedia-apparaat hierquote:
Benni Benassi opzettenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
505W RMS1010 is pmpo, maar dat is marketingcrap
[..]
Kopen dan! 250 eurie bij bol.com meen ik, ik gebruik hem echt voor ieder multimedia-apparaat hierik heb hem ooit op 50% gezet (normaal nooit harder dan 8% ofzo, echt hard durf ik hem geeneens te zetten in verband met mijn oren
), toen had ik hem gemute en op 50% gezet, toen 1 sec aan en toen uit, en toen hoorde ik in de kast nog wat ijzer narinkelen
![]()
Ah ok, ik dacht 1000 RMSquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
100x het geld waard! Zelfs audiofielen waren onder de indruk van de set, beter kan je niet krijgen voor die prijsquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
Super gave set alleen een beetje duur.
Vast wel het geld waard.
Maar nog, ik heb niet zoveel.
Die tonen zijn altijd heerlijk inderdaad, Pendulum knalt er ook lekker doorheenquote:
Probeer deze maar eensquote:
Watt is sowieso verkooppraat. Dat wil niet zeggen dat die Z5500 een vrij nette set isquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
Kopen dan! 250 eurie bij bol.com meen ik, ik gebruik hem echt voor ieder multimedia-apparaat hierik heb hem ooit op 50% gezet (normaal nooit harder dan 8% ofzo, echt hard durf ik hem geeneens te zetten in verband met mijn oren
), toen had ik hem gemute en op 50% gezet, toen 1 sec aan en toen uit, en toen hoorde ik in de kast nog wat ijzer narinkelen
![]()
Wip3out!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Probeer deze maar eens
Op 0:18 ongeveer
quote:
Klopt, ik durf ook neit te zeggen wat er wel belangrijk is bij de kwaliteit van een set, daar heb ik te weinig kennis voorquote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Watt is sowieso verkooppraat. Dat wil niet zeggen dat die Z5500 een vrij nette set is
Nice nummer!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Hyman het volgende:
Die ff op Flac kwaliteit downloaden, en dan afspelen
Ken 'm, gaat lekker hard! Heb hier ook een Caliber basstest cd.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Probeer deze maar eens
Op 0:18 ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |