Wat ben ik blij dat ik kan fietsen naar mijn werk.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
over jeweettog gesproken.
Ik heb vandaag echt het stereotype neger gezien in de bus. Laaghangende broek, petje, domme kop en wat er uit zijn bek kwam, niet normaal zo fucking dom:
Ik zeg tegen die conjo :noooo!!!! Jeweettog, die gast van niet spang! jeweettog, en daar in de club, jeweetog, die chckie was spanga, jeweetog, ik zeg nooooo!!!!! en die doekoes waren weeeerieeeee jeweetog!!!! noooooo!!!!
Dat ging echt de hele rit zo door, de halve bus zat elkaar aan te kijken met zo'n blik van: dit moet nep zijn. We konden ons lachen echt niet inhouden. Echt achter ELKE zin" jeweetog!!!"
Ach nee man, dat is toch lachen.... heb nog nooit zo'n lol gehad om 8:30 in een bus vol onbekenden, het was gewoon bandscheppendquote:Op maandag 9 maart 2009 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik kan fietsen naar mijn werk.
Al word ik geregeld door vergelijkbare types bijna aangereden.
Want op een gegeven moment gaan zulke mensen ook autorijden.
Je hebt hier genoeg van dat soort lui alleen is die straattaal wat minder hier. Dat scheelt.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vandaag echt het stereotype neger gezien in de bus. Laaghangende broek, petje, domme kop en wat er uit zijn bek kwam, niet normaal zo fucking dom:
Ik zeg tegen die conjo :noooo!!!! Jeweettog, die gast van niet spang! jeweettog, en daar in de club, jeweetog, die chckie was spanga, jeweetog, ik zeg nooooo!!!!! en die doekoes waren weeeerieeeee jeweetog!!!! noooooo!!!!
Dat ging echt de hele rit zo door, de halve bus zat elkaar aan te kijken met zo'n blik van: dit moet nep zijn. We konden ons lachen echt niet inhouden. Echt achter ELKE zin" jeweetog!!!"
Vanaf gezien. Ik heb bij nader inzien besloten dat ik eerst maar mijn nieuwe kamer moet inrichten voor ik zulke aankopen doe. Ik weet namelijk niet of er een tv meubel in past, zo niet zou hij aan de muur moeten en ik weet dus ook niet of dat kan. Vandaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja, tvp.
Hey Boem, is dat nu ophalen in Breedtjeda of wordt je tv verstuurd?
Soms vraag je je af hoe mensen het voor elkaar hebben gekregen om 's ochtends hun veters te strikken. Ze lijken er immers niet het IQ voor te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Echt hoor, ik wou dat ik het opgenomen had. Als ze bij Jiskefet deze gast hadden neergezet had iedereen zoiets gehad van, dat is wel HEEL erg stereotype, zo erg bestaan ze nietquote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Soms vraag je je af hoe mensen het voor elkaar hebben gekregen om 's ochtends hun veters te strikken. Ze lijken er immers niet het IQ voor te hebben.
Ja J.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Jarno het volgende:
Zelfs toen ik dood was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |