met skype bel ik naar anderen met skype zeg maarquote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef Skv het volgende:
Wie maakt er daadwerkelijk gebruik van de Skype app? Waarvoor gebruik je deze?
Heb net tegoed gekocht maar over het 'Netherlands - mobile'-tarief heen gelezen.Naar mobiel kost dus gewoon 26 cent per minuut. Handig.
Wat dus eigenlijk ook de bedoeling is van skypequote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
[..]
met skype bel ik naar anderen met skype zeg maar
Nu even wachten op Appulo.usquote:De Nederlandse applicatie Trein heeft een update gekregen naar versie 1.6 en heeft een hoop nieuwe functies gekregen. Naast diverse kleine verbeteringen zitten er een paar grotere in waar mensen ongetwijfeld blij mee zijn:
* Dienstregelingen weergeven voor geplande reizen
* Interface detailscherm geplande reizen verbeterd (dank voor feedback!)
* Interface detailscherm vertrekkende trein verbeterd
* Reistijd van geplande reizen met inbegrip van vertragingen
Daarnaast zijn er een aantal problemen opgelost ten opzichte van de vorige versie:
* Locaties van Diemen, Diemen Zuid en Alkmaar Noord gecorrigeerd
* URL’s achter ‘Laat zien op NS-site’-knoppen gecorrigeerd
* Probleem opgelost voor gebruikers met 12-uur tijdsformaat
De nieuwe versie is tot stand gekomen met hulp van gebruikers via Twitter, die ook commentaar konden geven op de tussentijdse screenshots.
Echt ideaal voor het reizen met de treinquote:
Gratis app Tunin.fm. Werkt als een trein en ze gebruiken een of andere conversie waardoor je een minder zware stream nodig hebt, dus minder haperingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:56 schreef linebear het volgende:
zijn er ook nog apps waarmee ik naar Nederlandse radio stations kan luisteren. Heb shoutcast, maar daar zitten geen nederlandse zenders bij
klopt, gebruik hem ook bijna dagelijksquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:52 schreef portier het volgende:
[..]
Gratis app Tunin.fm. Werkt als een trein en ze gebruiken een of andere conversie waardoor je een minder zware stream nodig hebt, dus minder haperingen.
Trein versie 1.6:quote:
Voor zoiets simpel? Nee... Fotografie programma's op mijn iphone daarentegen welquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Belstatus was je geen ¤1,59 waard?
Ik wou net zeggen.. Nederlands product, prachtige applicatie, regelmatig updates, en dan nog beknibbelen op 1 euro freakin'59 cent. Hoe waardeloos ben je dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Belstatus was je geen ¤1,59 waard?
Vreemd, ik heb Trein gekocht maar zie nog geen update in iTunes of op mijn iPhone.quote:
Preciesquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef EvilMarc het volgende:
Een app als belstatus zou gratis moeten zijn. Ik zit niet op t-mobile maar als ik er op zat zou ik hem nog niet kopen. Betalen om te zien hoeveel je nog tegoed hebt
Deze app is niet gemaakt door T-Mobile he, maar gewoon door een home-developer.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef EvilMarc het volgende:
Een app als belstatus zou gratis moeten zijn.
Wat is SSH-en?quote:Op maandag 6 april 2009 16:02 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Het makkelijkste is SSH-en en het oude icoontje op je pc zetten de update doen en dan SSH-en en het nieuwe icoontje vervangen met het oude. Dus dan heb je de update en het oude icoontje. (Dit neemt niet weg dat het behoorlijk kansloos is trouwens)
Zonder kabeltje 'inloggen' vanaf je computer op je iPhone. Doe je met een ftp programma. Net alsof je op een server van een website zit. Je ziet dan gewoon alle bestanden als een harde schijf op je iPhone en kunt er wat aan toevoegen en verwijderen en veranderen.quote:
Okeee. klinkt ingewikkeld. Hoe kom ik aan een ftp programma?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:57 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Zonder kabeltje 'inloggen' vanaf je computer op je iPhone. Doe je met een ftp programma. Net alsof je op een server van een website zit. Je ziet dan gewoon alle bestanden als een harde schijf op je iPhone en kunt er wat aan toevoegen en verwijderen en veranderen.
Niet lullig bedoelt.. Maar als je dat nie tweet kun je er denk ik beter niet aan beginnen zonder goeie begeleidingquote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Okeee. klinkt ingewikkeld. Hoe kom ik aan een ftp programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |