Je bespaart wel wat meer. En niet alleen financieel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Al die moeite voor die 3 euro besparing. Gewoon lekker knallen! Die inlijn 5 lekker laten zingen.
Van een 940?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Die inlijn 5 lekker laten zingen.
Doe ik ook niet. Ik doe het 940-style. Bij 2500 ben ik al voorbij mijn max. koppel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij 40 in 5? Dat is echt niet het nieuwe rijden hoor...
Ja, dat roept iedereen. D'r komt alleen niemand met een waarom.quote:Met 40 in z'n 5 vertief je de motor wel ja.
Goed, in jouw geval van de inlijn 6.quote:
Hoezo dat? Anders krijg je een lager verbruik?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef bluebit het volgende:
ik zou ook mijn best moeten doen om 1 op 11 te halen, alleen zou ik dan geen enkele andere versnelling mogen gebruiken dan de 1
Weinig oliedruk + bijbehorende smering.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef Gambolputty het volgende:
Ja, dat roept iedereen. D'r komt alleen niemand met een waarom.
Dankquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Goed, in jouw geval van de inlijn 6.
Stationair loopt ie toch ook niet in de prak? Dan draait ie 800rpm. Even wat meer info please.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Anders krijg je een lager verbruik?
[..]
Weinig oliedruk + bijbehorende smering.
Drijfstangen en krukas krijgen serieus op hun lazer.
Stationair draaiend belast je het blok veel minder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Stationair loopt ie toch ook niet in de prak? Dan draait ie 800rpm. Even wat meer info please.
En ik ga niet optrekken vanuit 1200 rpm in z'n 5.hoor. Ik hou van mijn krukaslagers.
Dan zijn we het eensch. Da's psies wak doe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Stationair draaiend belast je het blok veel minder.
Constante snelheden met lage toeren zou geen probleem moeten zijn, mits de motor dan netjes rondgaat. Dus geen kleine trillingen...hierdoor sneuvelen op langere termijn de lagers, met alle gevolgen van dien.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Al die moeite voor die 3 euro besparing. Gewoon lekker knallen! Die inlijn 5 lekker laten zingen.
Dat is ook wel mooi ja. Maar discreet kan ook ietwat saai zijn. Zie bijvoorbeeld Opel (al wil ik Volvo natuurlijk op andere vlakken niet met Opel vergelijken). Maar die Audi is op een andere manier ook wel weer mooi vind ik. En doet kwalitatief niet onder voor Volvo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Pas259 het volgende:
Het mooiste van Volvo is dat ze een discreet uiterlijk hebben.
Geen vooraanzicht van een boos wezen maar gewoon een object.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exotics zijn ook niet altijd agressief maar hebben wel iets waardoor ze iets uitstralen zonder boos te zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi ja. Maar discreet kan ook ietwat saai zijn. Zie bijvoorbeeld Opel (al wil ik Volvo natuurlijk op andere vlakken niet met Opel vergelijken). Maar die Audi is op een andere manier ook wel weer mooi vind ik. En doet kwalitatief niet onder voor Volvo.
Erg mooi bakquote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef Mr.Adams het volgende:
Mijn Volvo Ik heb Volvo's altijd mooi gevonden en het is echt een fantastische auto, ben er erg blij mee Krijg ook opvallend veel positieve commentaren op de auto terwijl het "gewoon" een Volvo is, erg leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie bak hoor!! Zo'n bodykit is echt onmisbaar in mijn ogen. Maakt echt een enorm verschil.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef Mr.Adams het volgende:
Mijn Volvo Ik heb Volvo's altijd mooi gevonden en het is echt een fantastische auto, ben er erg blij mee Krijg ook opvallend veel positieve commentaren op de auto terwijl het "gewoon" een Volvo is, erg leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, zwarte spiegels met knipper is juist een welkome afwisseling .quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:17 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Mooie bak hoor!! Zo'n bodykit is echt onmisbaar in mijn ogen. Maakt echt een enorm verschil.
Een C30 1.6D DRIVe?
Je moet de spiegels nog even in kleur laten spuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |