Haha, ja, dat verklein ding moet er wel bijna uit denk ik, maar daar moet ik me eens in verdiepen. Toen ze thuis kwam uit het ziekenhuis zag je bijna geen kindje in de maxicosi liggen, ze vult hem nu aardig opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:59 schreef huuphuup het volgende:
"ik pas heul wel in de cosi! lekker puh"
Mila
Hoe klein?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Haha, ja, dat verklein ding moet er wel bijna uit denk ik, maar daar moet ik me eens in verdiepen. Toen ze thuis kwam uit het ziekenhuis zag je bijna geen kindje in de maxicosi liggen, ze vult hem nu aardig opIk vind het wel jammer dat er in die kleine maatjes bijna geen jasjes te vinden zijn.. Maar goed, dat is een ander topic geloof ik
Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:08 schreef juttertje het volgende:
Maria en Storm op de muurtjesStorm ziet er inderdaad heel anders uit met nat haar!
Superman LennonWat lief en wat wordt ie al groot!
Odin is inmiddels zijn meeste nesthaartjes kwijt, hij heeft alleen nog zo'n rand achteraan! Ik vind hem hier wel heel lief kijken![]()
[ afbeelding ]
en hij kan al lezen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat pakje is van Mexx, het shirtje eronder is nog veel gaver, hoort er ook bij. Trouwens gekregen van mn oom en tante voor de geboorte, ik zou het zelf niet zo snel kopen.. veel te duur.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef MeNicole het volgende:
Lennon
![]()
Wat heeft ie daar een leuk pakje aan. En ik zag net Twan in het andere topic das ook al zo'n leukerd!!
Lief van jequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:16 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa, wat een moppie is het toch!
En ik heb nog wel een jasje voor je, er staat in 56 maar het is meer een 50.
Thomas heeft 't 1x aangehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |