Juist andersom.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Het niet afdragen van belasting i.v.m. beloning in natura is wél illegaal(en het zijn dus de dames die strafbaar zijn, niet de heren
)
Te slechtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:25 schreef zool22 het volgende:
Waarom hoeft een lul geen belasting te betalen? Is aftrekbaar
Waarom hoeft een kut geen belasting te betalen? Heeft een lullig inkomen
Volgens mij draaide het eigenlijk om die knakker met die rugzak die wel met die vrouwen naar bed ging en uiteindelijk niet betaalde. Over de schilder, de tuinier, de electriciën en de CV-monteur niets dan goeds.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:46 schreef pisnicht het volgende:
Had het ook gezien. Ik vond het ook nogal overdreven. Als iemand iets te ruil aanbiedt as in een bankstel voor een magnetron, is het toch ook ruilhandel? Als 2 mensen besluiten om op deze manier tot elkaar te komen, snap ik niet wat daar erg aan zou zijn.
Moest je in ruil daarvoor niet naakt schoonmaken?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:53 schreef leolinedance het volgende:
tvp. Bestaan er studentenkamers die je tegen betaling in natura kunt huren ja? Zijn hier ook voorbeelden van?
Als de huurbasin een beetje goed te doen is...quote:Op maandag 9 maart 2009 01:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Moest je in ruil daarvoor niet naakt schoonmaken?
Normen en waarden.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom prostitutie illegaal is. Niet in Nederland en niet in de rest van de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bepaal je dan de belasting voor een beloning in naturemoet je de belasting pijpen dan ofzo
Prostitutie is het oudste beroep ter wereld, schijnt.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat betalingen in geld gedaan worden, maar weet niet hoe dat in de wet geregeld staat
whehehe, zaadprogramma, goeiequote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat een zaadprogramma. Het is misschien niet helemaal chique in zijn ogen, maar ik zie niet in wat er verkeerd mee is als beide partijen akkoord gaan..
dat dus, in principe zouden de vrouwen de nieuw-waarde van die man moeten opgeven bij de belasting.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Prostitutie is niet illegaal
Het niet afdragen van belasting i.v.m. beloning in natura is wél illegaal(en het zijn dus de dames die strafbaar zijn, niet de heren
)
Morgen ga ik 8 uur gratis klussen in het huis van m'n zus. Hoeveel belasting moet ik nu afdragen?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een dienst heeft een bepaalde waarde, daar mag je dan over afrekenen.
Niets want jij hebt geen inkomsten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Morgen ga ik 8 uur gratis klussen in het huis van m'n zus. Hoeveel belasting moet ik nu afdragen?
Ze moeten de man van de belastingen dus ook een beurt gevenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe wil je nou belasting betalen over iets dat in natura is betaald?
Ja, maar dan maar voor een aantal procent he... dus bijvoorbeeld 20% over de eerste 20 pijpbeurten, en als je goed bent en heel vaak pijpt, dan moet je 52% doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ze moeten de man van de belastingen dus ook een beurt geven
Die vriend van je, kan misschien die 140 euro terugbetalen in naturaquote:Op maandag 9 maart 2009 01:32 schreef nachtdier2 het volgende:
Komt er nog een herhaling:? Ik heb het gemist...
Lachwekkend dat er kennelijk een markt voor is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |