Enige wat ik kan vertellen is dat je alleen hoeft te tekenen als je envelop/pakketje via 'registered airmail' is verzonden, anders wordt het in de brievenbus gedaan. Ligt er dus aan hoe die is verzonden, kun je dat vertellen? Bijv. de waarde van het pakketje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:28 schreef Syrena het volgende:
HalpIk heb een pakketje. Ik heb een briefje van TNT met een onleesbaar T&T nummer.
Er staat op dat mijn pakketje op nr. 74 is afgegeven (ik woon in een flat) maaarrr tegelijkertijd is ook aangekruisd dat de zending de eerstvolgende dag opnieuw wordt aangeboden![]()
Voor DX-pakketjes moest ik altijd tekenen, hoeft dat voor Focalprice niet?
Als het wel moet dan is dit pakket iets anders en hoef ik niet zometeen bij de onderbuurman weer op de deur te rammenHij doet namelijk niet open, terwijl ik door de deur heen wel kan horen dat de TV aanstaat.
Oja, ik heb al uitgevist dat de eerste drie of vier tekens van een T&T code van de winkel kunnen zijn (H&M begint altijd met 3SHENM, maar ik kan deze niet lezen. Heeft iemand z'n T&T van FP bij de hand?
Godver, hij doet gewoon niet openquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Enige wat ik kan vertellen is dat je alleen hoeft te tekenen als je envelop/pakketje via 'registered airmail' is verzonden, anders wordt het in de brievenbus gedaan. Ligt er dus aan hoe die is verzonden, kun je dat vertellen? Bijv. de waarde van het pakketje.
Was Hongkong niet altijd 3SPA ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:28 schreef Syrena het volgende:
HalpIk heb een pakketje. Ik heb een briefje van TNT met een onleesbaar T&T nummer.
Er staat op dat mijn pakketje op nr. 74 is afgegeven (ik woon in een flat) maaarrr tegelijkertijd is ook aangekruisd dat de zending de eerstvolgende dag opnieuw wordt aangeboden![]()
Voor DX-pakketjes moest ik altijd tekenen, hoeft dat voor Focalprice niet?
Als het wel moet dan is dit pakket iets anders en hoef ik niet zometeen bij de onderbuurman weer op de deur te rammenHij doet namelijk niet open, terwijl ik door de deur heen wel kan horen dat de TV aanstaat.
Oja, ik heb al uitgevist dat de eerste drie of vier tekens van een T&T code van de winkel kunnen zijn (H&M begint altijd met 3SHENM, maar ik kan deze niet lezen. Heeft iemand z'n T&T van FP bij de hand?
Als het niet tracked air mail was hoef je ook geen handtekening te zetten, dus de kans dat het bij je buurman is afgeleverd is groot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Annnnieieiweeej, het pakket was 45 dollar in totaal, en op mijn account staat alleen Airmail bij Shipping.
FP maakt geen onderscheid als bij DX. Ik heb ook pakketjes die wel Tracked Airmail zijn (waar ik dus ook voor moet hebben tekenen), maar bij FP staat alles onder Shipment als 'Airmail' tenzij je EMS kiest.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was Hongkong niet altijd 3SPA ofzo?Scan je briefje in, dan ontcijferen wij het wel
[..]
Als het niet tracked air mail was hoef je ook geen handtekening te zetten, dus de kans dat het bij je buurman is afgeleverd is groot.
Is wel handiger ja. Als je je postcode wilt geven, kunnen wij wat proberen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef Maraca het volgende:
Met postcode kunnen wij ook wat in T&T rammen
En anders was dit een tvp
quote:We are so sorry for the delay. It seems there is some problem with instock of EM161S and EM236S. Our staffs might have confused the 2 items. We will try our best to correct it as soon as possible.
Hebben ze je dat gemaild of staat dat op de site?quote:
Maar kan je het van hun kant ook niet begrijpen? Die dingen zien er voor het oog van een simpele packager bijna hetzelfde uit.quote:
Dus het is geregistreerd, dus mag de postbode officieel niet het pakketje bij de buurman afleveren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Syrena het volgende:
Er staat dit:
Order Tracking
Tracking Number: RA919088777HK
Tracking WebSite: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Hm.
Het zit hem in de letters/cijfers tussen 3SIM en 2494239quote:3SIMN02494239 is het niet
???quote:
Dat laatste gaat over m'n Nanoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dus het is geregistreerd, dus mag de postbode officieel niet het pakketje bij de buurman afleveren.
Jij moet er namelijk voor tekenen. Maar je kent die luie postbodes in Nederland...
[..]
???![]()
psies, stokslagen moeten ze krijgen. ze verdienen genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar kan je het van hun kant ook niet begrijpen? Die dingen zien er voor het oog van een simpele packager bijna hetzelfde uit.
Vroeg het trouwens net aan m'n pa die bij TNT werkt, en je kunt inkomende post niet tracen via TNT. Alleen jouw eigen zendingen naar het buitenland met een 2S/3S barcode. Dus je kunt die sowieso niet tracen via T&T. Heb hier ook een pakketje van DX liggen (niet geregistreerde luchtpost), daar is bij ontvangst in Nederland een gele sticker met 3S barcode opgeplakt, maar ook die kan ik niet tracen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat laatste gaat over m'n Nano
Dank voor je antwoord, ik ga er maar van uit dat er dus iets anders bij de buurman ligt, pakketje DVDtjes ofzo.
Al de andere pakketjes heb ik idd voor getekend.
moet je ff een berichtje op het forum plaatsen van dxquote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef jeroendh het volgende:
ik heb op 3 maart een memory stickje besteld, en staat nu nog steeds op waiting for suplier.
en dan bij het product 3 tot 5 dagen gaan vermelden. maar toen ik hem kocht stond er 1 tot 3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |