abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67113590
Het getuigt ook van etiquette (of was het nou enquete? ) om je topic in de gaten te houden en af en toe te reageren op de reacties die gegeven worden. Er zijn een aantal mensen die er tijd en moeite in hebben gestoken. Ik niet en ik krijg het gevoel dat ik daar goed aan heb gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67114576
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Het getuigt ook van etiquette (of was het nou enquete? ) om je topic in de gaten te houden en af en toe te reageren op de reacties die gegeven worden. Er zijn een aantal mensen die er tijd en moeite in hebben gestoken. Ik niet en ik krijg het gevoel dat ik daar goed aan heb gedaan.
Sorry hoor maar ben druk enz met werk en school dus ik kijk af en toe
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:44:56 #48
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_67381618
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Silver_Shark het volgende:

Sorry hoor maar ben druk enz met werk en school dus ik kijk af en toe
Als je tijd had om dat te typen, had je vast ook nog wel tijd om iedereen even te bedanken voor de antwoorden?

OT: voor: een aantal kleine hapjes, graag wat vis
hoofd: opnieuw graag vis: goed gebakken zalm of verse (!!!) tonijn met groenten
na: een kaasplateautje en daarna een licht toetje, sorbet bijvoorbeeld

[ Bericht 0% gewijzigd door Gaoxing op 26-03-2009 01:35:32 ]
pi_67381956
Wat ik belangrijk vind in het betere restaurant:

Mooi interieur (kan zowel klassiek als strak modern zijn)
Rust (als ik op restaurant ga wil ik genieten en dat het rustig is, niet teveel lawaai of haastige mensen-personeel)
Goed onthaal (aanspreekpunt, jassen aannemen...)
Dat ze een menu kunnen voorstellen met aangepaste wijnen
Bij een verrassingsmenu de vraag gesteld wordt wat men absoluut niet lust
Dat je de pure smaken van ingrediënten kunt waarnemen en warderen
Dat er aandacht aan klant wordt besteed (brood bijvullen, glazen bijvullen, water aangeboden wordt(!),..)
Mooie presentatie/creatie op bord en dat het er niet uitziet alsof het erop gesmeten is of uit een bakje komt...

Inhoud menu
Aaangepast aan seizoenen (fris in zomer, iets zwaarder in winter (of wildseizoen...)
Amuse: niet te veel gefrituurde dingen want dat vult hard en dat geeft gevoel van weinig creativiteit
Voorgerecht-hoogdgerecht-tussengerecht: Maakt niet uit of het een stukje vlees of vis is, als het maar vers is en puur van smaak, genoeg groentjes op bord
Tussendoor een sorbetje mag
Nagerecht: In zomer liefst iets met vers fruit, winter mag ietsje zwaarder zijn (tiramisu(vers)-chocoladetaartje...)
Koffie met toebehoren (cakeje, praline....-geen speculoosje of dergelijks met een papiertje ofzo errond uit de groothandel)

Dat je daarna een voldaan gevoel hebt maar ook niet dat je buik op springen staat.

Bij dit alles is er een grote kans dat ik tevreden naar buiten stap
pi_67382243
Wat ik belangrijk vind in een brasserie-eethuisje:

Vriendelijkheid personeel
Kindvriendelijk (kinderstoeltje-kleurpotloodjes(nemen we zelf meestal mee), eventueel speeltuintje)

Vrij snel geholpen en geserveerd worden (lang wachten met kindjes is niet leuk)
Kaart met keuze uit salades,vlees, vis, pasta's en kleine keuken, kindergerechtjes
Lekker eten voor een eerlijke prijs
Dat een lasagne uit een bakje komt, een soep/sausje niet volledig vers is maar gedeeltelijk of helemaal uit een potje komt is niet zo erg, verwacht ik hier ook niet.

Dat je naar buiten gaat en het plezant vond met de kinderen, dat je lekker en genoeg gegeten hebt en dat voor een aanvaardbare prijs...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')