Wat wil je weten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Heb je meer info over:
CD-Maxi's
-Ongeplugd
-Hardcore Leeft!
ik heb eigenlijk alleen intressen in de cd'squote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef IJsblock het volgende:
Staat genoteerd, maar is te laag, heb al 80 euro geboden gekregen voor alleen Ongeplugd, Hardcore Leeft en het boek met cd.
50 euro voor alleen de cd's staat genoteerd, ik heb ook pm gekregen van iemand die ook alleen de cd's wil hebben, zal hem dit bod voorleggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk alleen intressen in de cd's
mooi, ik wil ze hebben !quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef IJsblock het volgende:
[..]
50 euro voor alleen de cd's staat genoteerd, ik heb ook pm gekregen van iemand die ook alleen de cd's wil hebben, zal hem dit bod voorleggen.
Ben zo vaak naar de OP live geweest, ik heb het wel gezien allemaal, en ben wel zo slim geweest om alles te backuppen op mijn harde schijf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom zoiest nostalgisch weg doen?
Ze zijn gestopt. Ze zijn met hun laatste tour bezig.
Ik zou het allemaal houden voor later!
Mischien wordt 't ooit nog meer waard ook.
Ik zou er erg gelukkig mee zijn,quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ben zo vaak naar de OP live geweest, ik heb het wel gezien allemaal, en ben wel zo slim geweest om alles te backuppen op mijn harde schijf.
Luister het bijna niet meer en ben gestopt met kopen na Kernramp, ik was fan vanaf de rooie demo, maar het is een beetje over bij me.
Maak ik liever iemand gelukkig dan dat het weg loopt te stoffen.
50 incl verzenden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:54 schreef IJsblock het volgende:
Via MP een mail gekregen van 100 euro alles in 1 koop, alleen moet die jongen nog geld regelen.
Mocht ik na zaterdag niks horen van hem, of wordt er niet hoger geboden, staat het bod vast van 50 euro voor de cd's.
Helaas niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:39 schreef Christus het volgende:
Bij Kernramp zit daar ook de 2de cd (Harde Kernramp)?
50 ex verzenden, mag ik na zaterdag niks van die jongen van Marktplaats horen, gaat hij weg tegen het hoogste bod hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |