Ik zal het zo even doen!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstanden zijn weer geüpload naar de site. Zodra Gijs ze weer goed heeft gezet op de site kunnen jullie ze bekijken. Voor mensen die alvast de plaats van hun beste speler willen weten, die kunnen dat tot die tijd gewoon even vragen.
Top.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zal het zo even doen!
edit: Gedaan, de gehele tussenstand is weer terug te vinden op fokhattrick.org![]()
thanxquote:Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[playerid=XXX]
ach 2.7mil is wel leuk prijsje kan je dan 1 van me spelers biedenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een bidwar op mijn speler. En dat in de vroege ochtend...
aai.gifquote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Lyzio het volgende:
Ondanks de MOTS kansloos met 3-0 verloren. Dag kampioenschap
Toch maar stoppen met counteren?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
Weer met betere stats niet gewonnen. Dat is nu al 3 weken op rij7 punten
kampioenschap
Oja en mn keeper 3 weken gebleseerd
Mn reserve keeper (die ik niet heb) heeft wel wat bijzonders verrichtDat is dan t enige plus puntje.
[ afbeelding ]
Mijn def ratings zijn wel een stuk lagen nu mn Wereldklasse keep geblesseerd is en er een waardeloos keep in de goal kwam.
Ok misschien niet moeten counteren maar zijn stats zijn normaal beter en ik had vorige week mots gespeeld en ging er van uit dat mijn mid minder dan dit zou zijn. Met 49% balbezit in de 1e helft had ik best al voor mogen staan. Dat zijn conditie nou ruk is en dus zn mid onderuit zakt de 2e helft kan ik ook niet weten. Kut is t iig wel.
Heeft ook geen nut! Vorige week speelde ik geen counter en toen mocht ik ook niet winnen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch maar stoppen met counteren?
(182870598) 1.35mil en/of (188737901) 1.1milquote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoals ik gisteren al zei. Ik heb dat geld zelf nodig voor een speler zometeen. Mocht ik die niet krijgen, dan kan ik wel bieden, maar je moet wachten tot na 14.00 uur.
Zet in ieder geval zijn ID maar even hier neer... Misschien dat iemand anders er al eerder op kan bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wolf Walravens (78250605) Vraagprijs: 1,5 miljoen
Transfervergelijking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen beide morgenavond afLack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |