quote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef IJsblock het volgende:
Ongeneerde reistip: neem de A4 richting Den Haag, ga de A13 op richting Rotterdam en volg dan "Dordrecht-Breda" bij het kleinpolderplein, doe dit savonds, als het goed donker is.
Op een gegeven moment kun je 2 dingen doen: ga de Brienenoord over, of pak afslag centrum.
Ik ga niet vertellen hoe het is, maar je zult toch onder de indruk zijn van de Skyline.
Geen idee, eentje met een paar zaaltjes wel. Moest 2,50 entree betalen omdat er livemuziek was. Hadden ook een apart rookhok. En er tegenover zat volgens mij wel een chique club.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welke?paddy's , o ' sheas of nog een andere?
Alleen de omgeving moet nog wat gerenoveerd wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ahh de red apple is zoveel mooier in het echie!
[ [url= afbeelding]http://i41.tinypic.com/2m2fcq8.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
(foto gepikt van iemand van skyscrapercity)
paddy murphysquote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee, eentje met een paar zaaltjes wel. Moest 2,50 entree betalen omdat er livemuziek was. Hadden ook een apart rookhok. En er tegenover zat volgens mij wel een chique club.
waar zijn de zeilboten en het water gebleven?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ahh de red apple is zoveel mooier in het echie!
[ afbeelding ]
(foto gepikt van iemand van skyscrapercity)
al tijden geen aanlegplaatsen daar. wel de kunstacademie aan de overkant (vanwaar ze overigens de gevel van het kPN gebouw vandaan kunnen besturenquote:http://www.top010.nl/assets/images/RedApple_220907_2.jpg
Veel van het laatste denk ik. Wat dat betreft benijd ik Amsterdammers ook totaal niet: Elke boerenfamilie uit Geenleven a/d Sloot meent z'n vrijgezellenfeest in Amsterdam te moeten vieren. Ik zou er knap sjaggereinig van worden als m'n stamkroeg om de haverklap volloopt met dat soort kinkels.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Zitten er op Fok zoveel Amsterdammers of zijn het van die provincie mannetjes die Amsterdam helemaal geweldig vinden?
Erger nog: In de Arena: "Schubbekutteveen-Jipsingboerhosselkanaal groet Ajax".......quote:Op zondag 8 maart 2009 20:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Veel van het laatste denk ik. Wat dat betreft benijd ik Amsterdammers ook totaal niet: Elke boerenfamilie uit Geenleven a/d Sloot meent z'n vrijgezellenfeest in Amsterdam te moeten vieren. Ik zou er knap sjaggereinig van worden als m'n stamkroeg om de haverklap volloopt met dat soort kinkels.
Mwah, denk meer dat het door het mentaliteitsverschiltussen r'dammers en a'dammers komt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Zitten er op Fok zoveel Amsterdammers of zijn het van die provincie mannetjes die Amsterdam helemaal geweldig vinden?
quote:
Amsterdam is een fraaie stad maar wel heel erg toeristisch en op Koninginnedag als de gehele provincie leegloopt om op het museumplein te gaan staan kan je als Amsterdammer de stad beter ontvluchten. Misschien een dagje naar de provinciequote:Op zondag 8 maart 2009 20:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Veel van het laatste denk ik. Wat dat betreft benijd ik Amsterdammers ook totaal niet: Elke boerenfamilie uit Geenleven a/d Sloot meent z'n vrijgezellenfeest in Amsterdam te moeten vieren. Ik zou er knap sjaggereinig van worden als m'n stamkroeg om de haverklap volloopt met dat soort kinkels.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |