Nu zie ik het ookquote:Op zondag 15 maart 2009 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
en daar ook speciaal een account voor aanmaken
Ben je scheel ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef Apekoek het volgende:
is er een werkende ajax stream?
Ga je me dan bossenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:02 schreef krijgtochallemaaldekolere het volgende:
Als we erachter komen welk lid van desbetreffend board deze links doorgeeft, ik beloof je, dan heb je een gróót probleem!!!
En geloof me, uiteindelijk ben je de lul...
Zoek al een halfuur weinig nog kunnen vindenquote:
Waar moet je dat channel invullen in het programma dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nauwelijks haperingen bij SopCast hoor, goed beeld en geluid, met externe functie nu via Media Player...
als je opstart en ingelogd bent, vul je bovenin bij Address gewoon 70590 in, enter drukken en hij laadt als het goed isquote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Waar moet je dat channel invullen in het programma dan?
Werkt 'ie ook als je anoniem inlogt, want de registreerlink doet 'ie 't niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je opstart en ingelogd bent, vul je bovenin bij Address gewoon 70590 in, enter drukken en hij laadt als het goed is
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja klopt, dat heb ik van je moeder geërft van die inteelt familie van jou.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Waar moet je dat channel invullen in het programma dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |