abonnement Unibet Coolblue
pi_66939457
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ik hoor het ook regelmatig (bij mn voetbalclub). En ook: slechtste voetbal in jaren, bla, bla... Verwende supporters zijn het... Ik mis vooral de strijdlust. Soms komt het zo plichtmatig over...
Die strijdlust mis ik ook wel eens, tegen AZ bijvoorbeeld. .
Maar tegen Heerenveen was dat weer prima, ze kunnen het dus wel......
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:27:58 #152
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66939704
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Daar ben ik dan één van. Zodra hij eens wat effectiever leert voetballen, word ik ook fan. Want die hakballetjes kan ik echt niet meer aanzien.
Garcia krijgt vrijwel exact dezelfde kritiek als Suarez toentertijd. Wel grappig om te lezen steeds. Veel supporters verwachten nog wekelijks ons vechtvoetbal van de Oosterparktijd, maar toen was de kritiek bij verliespartijen vooral dat we creativiteit en frivoliteit ontbeerden.
Ik snap het best wel, Lovre heeft ook heel veel kritiek gehad dat hij zoveel hakjes e.d. deed, maar hij zorgde wel voor verrassing en dat niet elke steekpass lukt.. a la.. maar wij waren wel heel erg het "balletje breed"-team.

Ik mis wel eens de strijd, het heilige vuur, het ECHT willen, maar het Oosterpark vechtvoetbal mis ik niet, toen stonden we vaker met lege handen dan nu.
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:34:27 #153
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66939950
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

Garcia krijgt vrijwel exact dezelfde kritiek als Suarez toentertijd. Wel grappig om te lezen steeds. Veel supporters verwachten nog wekelijks ons vechtvoetbal van de Oosterparktijd, maar toen was de kritiek bij verliespartijen vooral dat we creativiteit en frivoliteit ontbeerden.
Ik snap het best wel, Lovre heeft ook heel veel kritiek gehad dat hij zoveel hakjes e.d. deed, maar hij zorgde wel voor verrassing en dat niet elke steekpass lukt.. a la.. maar wij waren wel heel erg het "balletje breed"-team.

Ik mis wel eens de strijd, het heilige vuur, het ECHT willen, maar het Oosterpark vechtvoetbal mis ik niet, toen stonden we vaker met lege handen dan nu.
Je hebt ook zeker een punt, alleen heb ik zoveel moeite met het woord frivoliteit. Ik kan dat zo moeilijk inschatten in welke maten zoiets voordelig is.
Kijk, creativiteit is ook moeilijk in te schatten, maar daar staat tegenover dat er af en toe een wonderbaarlijke pass of actie uit voort komt. En laten we Garcia inderdaad niet gaan blokkeren om zulke dingen te proberen, maar hij moet het ook niet gaan forceren.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:40:06 #154
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66940114
Klopt, daar ben ik het wel mee eens. Lovre heeft 1,5 jaar moeite gehad met doseren, toen hij ineens gedoseerder omging met de hakjes en dat gewoon achterwege liet als het niet liep, bleek hij echt een nog betere speler dan we al dachten. Weten wanneer je simpel moet spelen.

Garcia weet dit nog niet, dat komt ongetwijfeld wel, hij verdedigd inmiddels mee en vecht voor de bal in plaats van het koppie bij verlies te laten hangen.
Probleem is alleen dat Lovre het simpel spelen momenteel -door Garcia?- ook vergeten lijkt te zijn..
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:58:00 #155
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66955710
De kritiek op Garcia die ik hier nu lees is dezelfde kritiek die 'wij' vorig seizoen in Heerenveen hadden. Het ziet er af en toe fantastisch uit, echter het rendement en de effectiviteit wil nogal eens ontbreken helaas..Dat 'ie nu wel mee verdedigd is op zich een pluspunt, daar heb ik hem in zijn Heerenveen-tijd namelijk weinig op kunnen betrappen (hoewel hij nu ook weer niet ontzettend veel speelde, dus misschien vertekend dat 'het beeld' enigszins).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66957175

Klikbaar


Klikbaar


Klikbaar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 maart 2009 @ 02:05:59 #157
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66957646
Tsja hadden ze 2 maanden later het onderzoek gehouden, was alles anders geweest.
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:49:36 #158
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66972945
quote:
Uniek: Gastenvak voor FC-supporters in verkoop

FC Groningen beleeft voor de competitiewedstrijd tegen Roda JC, morgenavond in Euroborg, een primeur. De kaarten voor het gastenvak gaan in de verkoop voor supporters van FC Groningen. De tegenstander uit Limburg brengt zo weinig eigen fans mee naar dit duel, dat voor hen een andere oplossing is gevonden.
Hierdoor kunnen ook de vijfhonderd kaarten voor het tweede gedeelte van het gastenvak in de verkoop. Niet eerder was in Euroborg bij een competitiewedstrijd in de Eredivisie het gastenvak beschikbaar voor supporters van FC Groningen.

Kaarten voor het gastenvak kosten vijftien euro per stuk. Per seizoen- en/of clubkaart kunnen maximaal twee kaarten worden gekocht. De verkoop loopt tot vrijdagmiddag 18.00 uur via internet, www.fcgroningen.nl en via TicketBox-verkooppunten.

Indien er na die tijd nog kaarten beschikbaar zijn, zullen de kassa’s bij Ingang 2 van het stadion vanaf 19.15 uur geopend zijn voor verkoop. Naast een seizoen- of clubkaart (verkoop 2:1) volstaat aan de kassa ook een geldige legitimatie, maar in dat geval kan slechts één kaart per persoon worden aangeschaft. Bij het gastenvak is een apart horecaverkooppunt aanwezig, dat uiteraard geopend zal zijn
pi_66973004
Ben wel benieuwd naar die andere oplossing? Bij Nijland in de skybox?
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:04:43 #160
230574 Koffz
Ik ben GEEN alcoholist
pi_66973509
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Ben wel benieuwd naar die andere oplossing? Bij Nijland in de skybox?
Gratis bier en bitterballen
:)
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:04:58 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66973523
Groningen heeft de eerste 2 spelersfondsen afgekocht en heeft nu een 3e fonds opgericht waar inmiddels 7,5 miljoen euro in zit. Het rendement is nu op 15% gezet ipv 35%.

Dat is wel mooi nieuws, er is dus geld voor komende zomer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 maart 2009 @ 16:08:39 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66973651
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Ben wel benieuwd naar die andere oplossing? Bij Nijland in de skybox?
in de dug out
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:15:24 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66973917
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Ben wel benieuwd naar die andere oplossing? Bij Nijland in de skybox?
Roda sjaaltje inleveren, Groningen sjaaltje om en stiekem toch in het uitvak.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:17:26 #164
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66973995
Gewoon op de hoofdtribune lijkt me.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_66977218
quote:
Pepijn Kluin maakt debuut in basis FC Groningen

GRONINGEN - Pepijn Kluin maakt vrijdag zijn debuut in de basis bij FC Groningen als de spits naast Marcus Berg.

Trainer Ron Jans kiest voor de jongeling omdat Garcia is geschorst vanwege twee gele kaarten in de wedstrijd tegen Heerenveen. De andere spitsen in de selectie zijn geblesseerd.

Eerder dit seizoen mocht de 18-jarige aanvaller al een paar keer invallen. Hij zegt er alles aan te doen om zich vrijdag te laten gelden. Áls hij speelt, want een zekerheid is niet gegeven door Jans. Kluin kreeg tijdens de training donderdag een oranje hesje toegeworpen, maar dat wil niet alles zeggen, aldus Kluin.

Evgeniy Levchenko ontbrak donderdag op de training. De middenvelder heeft een hamstringblessure. Het is onzeker of hij mee kans spelen. Vrijdag wordt hij aan een test onderworpen.

De vermoedelijke opstelling:
In het doel Luciano, de verdedigers zijn Svejdik, Sankoh, Granqvist en Stenman. Op het middenveld spelen Matthijs, Holla, Lovre en Levchenko. Berg en Kluin zijn de aanvallers.

Pepijn Kluin houdt een slag om de arm...

RTVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66977335
Jans alleen een boete en geen schorsing en Garcia wel?
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:54:51 #167
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66977373
Jup, gele kaarten kun je niet aanvechten (en hij was volgens de letters van de regel terecht) en Jans kan wel een potje breken in Zeist volgens mij
pi_66977405
Ik vrees dat we morgen klop krijgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66977437
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:54 schreef Prosac het volgende:
Jup, gele kaarten kun je niet aanvechten (en hij was volgens de letters van de regel terecht)
Owjah, die flutregel is er ook nog.
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef venomsnake het volgende:
Ik vrees dat we morgen klop krijgen.
Nee joh.
pi_66977439
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef venomsnake het volgende:
Ik vrees dat we morgen klop krijgen.
2-0 wordt het morgen voor de FC
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66977622
Matthijs in de plaats van Femi, ik hoop dat het een slechte grap is.

Straks krijgen we het nog lastig morgen.
pi_66977632
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Kerol het volgende:

[..]

2-0 wordt het morgen voor de FC
Nou, ik moet het nog zien, helemaal als Lev er ook niet bij is morgen.
Van Kluin verwacht ik niet al teveel, en een middenveld met Holla, Matthijs, Femi en Lovre is wel erg traag.

Maar ik hoop natuurlijk dat ik er weer eens naast zit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:07:32 #173
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66977743
OL'FEMERT HOORT BASIS
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66977840
quote:
Van de Laak terug bij selectie

Koen van de Laak keert na drie duels terug bij de eerste selectie voor de thuiswedstrijd van FC Groningen tegen Roda JC. Ook Jeroen Veldmate en Tim Matavz keren terug bij de achttien. Evgeniy Levchenko is vrijdagavond niet van de partij. Hij kampt met een hamstringblessure.

De afwezigheid van Levchenko kwam daags voor de wedstrijd als een tegenvaller voor trainer Ron Jans: “We hadden de mogelijkheid de keuze uit te stellen naar morgenochtend, maar soms moeten spelers tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Evgeniy had graag nog tot morgen gewacht, maar we hebben donderdagmiddag na de training de knoop al doorgehakt. Het is jammer dat hij er niet bij kan zijn, maar we geven uiteraard het volste vertrouwen aan de spelers die wel fit en inzetbaar zijn.”

Ziekenboeg

Naast de linkermiddenvelder ontbreken morgen de geschorsten Gonzalo Garcia en Martijn Meerdink. Beiden kregen in het afgelopen duel twee gele kaarten. Petter Anderson wordt op 17 maart in Zweden geopereerd aan zijn knie. Nicklas Pedersen is er nog niet bij door zijn enkelblessure. Sepp De Roover is binnenkort wel weer inzetbaar. Hij zal maandagavond zijn mogelijk al zijn opwachting gaan maken in de Beloften. Afgelopen maandag keerden Jeroen Veldmate en Tim Matavz al terug in datzelfde Beloftenteam.

Weerstand
Trainer Ron Jans staat met zijn ploeg nog altijd zesde, ondanks drie nederlagen op rij. “We hebben zelf tegen PSV en SC Heerenveen weinig geluk gehad, maar de resultaten van de ploegen onder ons op de ranglijst zaten gelukkig wel mee. Daardoor hebben we nog steeds een goede uitgangspositie om de play-offs te bereiken. Nu de selectie weer breder wordt, is dat een realistische doelstelling. De kans dat we alsnog vijfde kunnen worden, is voorlopig theoretisch.”

Van tegenstander Roda JC verwacht Jans pittige tegenstand. “Ik denk dat we van hen veel weerstand kunnen verwachten. We zullen beiden te maken krijgen met een vrij hobbelig veld en dat is naar ik inschat in ons nadeel. Wij willen het tempo hoog houden en de bal laten circuleren. En daarbij zou het mooi zijn als we vroeg op voorsprong komen. Maar een duel dat eigenlijk bij de rust al is beslist, verwacht ik niet. Die komen de laatste tijd in de Eredivisie nog maar weinig voor.”

FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:21:36 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66978151
Levchenko..

tja, speelde ook al weer drie wedstrijden op rij he, best veel voor een Groningen speler.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')